ADP ORADEA

Administraţia Domeniului Public Oradea

  •   &nbspAquapark Oradea

       Aquapark Oradea

  •   &nbspAquapark Oradea

       Aquapark Oradea

  •   &nbspAquapark Oradea

       Aquapark Oradea

  •   &nbspAquapark Oradea

       Aquapark Oradea

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

S-A DESCHIS NYMPHAEA AQUAPARK ORADEA

Pregătită să detroneze supremaţia aquaparkurilor străine, Oradea a lansat sâmbătă 10 septembrie, cel mai mare aquapark din această regiune a Europei, Nymphaea Aquapark. Intins pe o suprafaţă de 7 hectare, Aquaparkul Nymphaea deţine un arsenal de 10 tobogane, 15 bazine interioare şi exterioare, saune, saloane de masaj, baie turcească, terenuri de sport, restaurante şi multe surprize pentru o super distracţie şi multă relaxare.

Nymphaea Aquapark Oradea, supremaţia distracţiei şi bucuriei, este acum lângă de tine. Vino şi vizitează Aquaparkul Nymphaea Oradea şi nu vei regreta!

Îi aşteptăm atât pe orădeni cât şi pe turiştii veniţi din alte localităţi să se bucure de cel mai modern aquapark din regiune.


Descriere Aquapark Nymphaea Oradea

Nymphaea Aquaparkul Oradea este amplasat în zona estică a Municipiului Oradea, pe malul drept al râului Crişul Repede în fosta zonă a Ştrandului Municipal. Accesul în aquapark se realizează de pe strada Aleea Strandului nr 13B. Terenul este proprietatea Municipiului Oradea, suprafaţa amenajată fiind de 67.694 mp.

Aquaparkul a fost realizat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013 şi are o valoare de 88.342.934 lei. Acesta este administrat de S.C. Administraţia Domeniului Public S.A. Oradea.

Organizarea Aquaparkului

Aquaparkul cuprinde 2 sectoare: sectorul interior şi sectorul exterior.

  • Sectorul interior

Clădirea principală – suprafaţă utilă 9229,34 mp, capacitate de 600 persoane, formată din acces principal, vestiare, alimentație publică, ansamble bazine și tobogane interioare, zona SPA, Zona Baie Turcească, zona Wellness, zona birouri administrative, loc de joacă pentru copii, spații tehnice.

  • Subsol: - suprafaţă utilă 3991 mp:
  1. Vestiare vizitatori cu 1850 de dulapuri, 76 de cabine de schimb și grupuri sociale aferente cu lavoare, WC-uri si dușuri;
  2. Vestiare personal cu 42 de dulapuri și grupuri sociale aferente cu lavoare, WC-uri si dușuri;
  3. Cameră „Mama și copilul”
  4. Depozite bucătărie
  5. Spații tehnice
  • Parter: - suprafaţă utilă 3465 mp:
  1. Zona de recepție și taxare
  2. Magazin articole de plajă, diverse
  3. Zona SPA
    • Tepidarium (baie romană)
    • Saună Finlandeză
    • Saună Infraroşu
    • Saună Aromaterapie
    • Saună Rusească
    • Salină (camera cu sare)
    • Cameră cu gheaţă
  4. Zona Baie Turcească
    • Bazine cu apă geotermală
    • Cabină cu aburi
    • Zonă de relaxare
    • Cameră masaj
  5. Zona de alimentație publică
    • Bucătărie
    • Bar
    • Restaurant cu 120 de locuri
    • Curte de aprovizionare
  6. Ansamblu tobogane
    • Turn tobogane cu platforme pornire
    • Tobogan Anaconda
    • Tobogan Tornada
    • Tobogan Vipera
    • Tobogan Familie
    • Tobogan Ceapă
  7. Bazine
    • Bazin Everest (căţărare)
    • Bazin Corabia Piraţilor
    • Bazin Niagara
    • Bazin Nimfa
    • Bazin aterizare 1 tobogan
    • Bazin aterizare 3 tobogane
  8. Jacuzzi
    • Jacuzzi Perla - 15 persoane
    • Jacuzzi Scoica - 22 persoane
  9. Centru de informare turistică
  • Etaj: - suprafaţă utilă 1772 mp:
  1. Zona de relaxare – galerie deschisă spre ansamblul de bazine acoperit cu mese, scaune și șezlonguri.
  2. Bar
  3. Zona Wellness care cuprinde:
    • Cabinet de estetică dentară
    • Salon de înfrumuseţare (coafură, cosmetic, manichiură, pedichiură)
    • Cabinet tratament naturist
    • Cabinet tratament acvatic – 4 încăperi
    • Cabinet masaj – 7 încăperi
    • Camera Jacuzzi VIP – 2 încăperi
  4. Zona administrație – birouri

Zona exterioară are o suprafaţă amenajată de 62.427 mp cu o capacitate de 1400 persoane şi cuprinde:

  1. Punct de alimentație publică A
  2. Punct de alimentație publică B
  3. Ansamblu tobogane
    • Turn tobogane
    • Tobogan Fulger
    • Tobogan Avalansa
    • Tobogan Kamikaze
    • Tobogan Curcubeu
    • Tobogan Cobra
    • Tobogan Magic
  4. Grupuri sociale
    • Grup social A
    • Grup social B
  5. Bazine, cu suprafaţă luciu apă 4243 mp
    • Bazin Meridianul Zero
    • Bazin Laguna
    • Bazin Prichindel
    • Bazin cu valuri
    • Bazin Olimpic Înot
    • Bazin Olimpic Sărituri
    • Bazin tobogane
  6. Terenuri de sport, cu suprafaţă 2218 mp
    • Teren tenis cu piciorul – 4 buc
    • Teren multifuncţional - 1 buc
    • Teren volei – 2 buc

Tarife intrare NYMPHAEA AQUAPARK ORADEA valabile în 2016


I. TARIF INTRARE NYMPHAEA AQUAPARK

Tip Bilet / Abonament Durată / Preţ
3 ore* 10.00 - 22.00 17.00 - 22.00 06.00 - 09.30 înot
Bilet Adulţi 25 lei 50 lei 30 lei 10 lei
Bilet elev - pensionar 20 lei 40 lei 25 lei 8 lei
Bilet copii (3-14 ani) 12 lei 25 lei 15 lei 5 lei
Bilet copii sub 3 ani gratuit gratuit gratuit gratuit
Bilet familie - 2 adulţi şi 2 copii (sub 14 ani) --- 125 lei --- ---
Bilet familie - 1 adulţi şi 2 copii (sub 14 ani) --- 85 lei --- ---
Bilet grup - min 15 persoane (cu precomenzi) --- reducere 10% / persoană --- ---
Abonament 10 intrări adulţi --- 450 lei --- 90 lei
Abonament 10 intrări elevi - pensionari --- 360 lei --- 72 lei
Abonament 10 intrări copii (3-14 ani) --- 225 lei --- 45 lei
  • * În cazul cumpărării unui bilet pentru o durată de 3 ore, după expirarea timpului fiecare minut în plus costă 20 bani/minut, care se înregistrează pe brăţara tip ceas. Costurile extra acumulate astfel se vor achita la caserie la plecare. Preţurile conţin TVA.
  • Preţurile biletelor de intrare nu conţin alte facilităţi din aquapark.
  • Preţurile sunt informative şi ne rezervăm dreptul de a le modifica.
  • Abonamentul este valabil nominal.
  • Abonamentul este valabil 60 de zile calendaristice de la data cumpărării.
  • * ÎN INCINTA AQUAPARKULUI NYMPHAEA NU SE POT FACE PLĂŢI CASH SAU CU CARDUL
  • * PLĂŢILE POT FI FĂCUTE DOAR CU BRĂŢARA ÎNCĂRCATĂ CU CREDIT

II. TARIFE ZONA SPA (SAUNE)

Bilet SPA - SAUNE (posesori bilet intrare Aquapark) 10 lei/zi
Abonament SPA - SAUNE (posesori abonamente intrare Aquapark)** 90 lei/10 intrări
Închiriere prosop 2 lei/10 buc
  • ** Abonamentul este valabil 60 de zile calendaristice de la data cumpărării.

III. TARIFE ZONA BAIE TURCEASCĂ

Bilet Baie Turcească - Bazine cu apă geotermală, cabină cu aburi, zonă relaxare, masaj (posesori bilet intrare Aquapark) 20 lei/zi
Abonament Baie Turcească (posesori abonamente intrare Aquapark) 180 lei/10 intrări
Masaj turcesc 50 lei/30 min
Închiriere prosop 2 lei/10 buc
  • ** Abonamentul este valabil 60 de zile calendaristice de la data cumpărării.

IV. TARIFE ZONA WELLNESS

MASAJE
Masaj Thailandez Şedinţă 30 min 40 lei
Şedinţă 60 min 80 lei
Abonament 10 şedinţe 30 min 360 lei
Abonament 10 şedinţe 60 min 720 lei
Masaj Relaxare Şedinţă 30 min 30 lei
Şedinţă 60 min 60 lei
Abonament 10 şedinţe 30 min 270 lei
Abonament 10 şedinţe 60 min 540 lei
Masaj Reflexoterapie Şedinţă 40 min 40 lei
Abonament 10 şedinţe 360 lei
Masaj Facial Şedinţă 30 min 25 lei
Şedinţă 60 min 50 lei
Abonament 10 şedinţe 30 min 225 lei
Abonament 10 şedinţe 60 min 450 lei
Masaj Anticelulitic Şedinţă 30 min 30 lei
Şedinţă 60 min 60 lei
Abonament 10 şedinţe 30 min 270 lei
Abonament 10 şedinţe 60 min 540 lei
Masaj cu ciocolată Şedinţă 60 min 80 lei
Abonament 10 şedinţe 720 lei
Masaj cu Pietre Vulcanice Şedinţă 60 min 80 lei
Abonament 10 şedinţe 720 lei
Masaj Drenaj Limfatic Şedinţă 20 min 35 lei
Masaj în Tandem Şedinţă 60 min 200 lei
TRATAMENTE ACVATICE
Jacuzzi Relaxare Şedinţă 10 min 20 lei
Duş Limfatic Şedinţă 10 min 20 lei
Duş subacval Şedinţă 10 min 20 lei
Jacuzzi Vip Şedinţă 60 min 100 lei
CABINET ÎNFRUMUSEŢARE
Demachiere + tonifiere + mască 40 lei
Pensat sprâncene 10 lei
Vopsit sprâncene 10 lei
Vopsit gene 10 lei
Epilat mustaţă 8 lei
Epilat axilă 15 lei
Epilat inghinal parţial 20 lei
Epilat inghinal total 30 lei
Epilat braţe parţial 20 lei
Epilat braţe total 30 lei
Epilat picioare parţial 30 lei
Epilat picioare total 40 lei
Epilat piept bărbaţi 30 lei
Epilat spate bărbaţi 50 lei
Epilat spate parţial 25 lei
Manichiură simplă 30 lei
Manichiură lac gel 50 lei
Manichiură gel 65 lei
Pedichiură 45 lei
Tuns bărbaţi 25 lei
Tuns femei păr scurt 30 lei
Tuns femei păr mediu 35 lei
Tuns femei păr lung 45 lei
Spălat păr lung 10 lei
Spălat păr scurt şi mediu 5 lei
Aranjat / coafat păr scurt şi mediu 30 lei
Aranjat păr lung 40 lei
Aplicat vopsea păr scurt şi mediu 35 lei
Aplicat vopsea păr lung 45 lei
CABINET ESTETICĂ DENTARĂ
Detartraj + periaj profesional 200 lei
Aplicat pietricică dinte 70 lei/dinte
Albire cu soluţie 600 lei
Albire cu lampă 1000 lei
Florizare 150 lei
Urgenţe - extracţie dentară 150 lei/dinte
Urgenţe - pansament calmant 60 lei
Urgenţe - plombă dinte 150 lei

V. ALTE SERVICII

Închiriat spaţii comerciale 90 lei/mp + TVA
Închiriat teren de fotbal 120 lei/60 min
Închiriat masă biliard 7 lei/60 min
Închiriat masă fussball 5 lei/60 min
Taxă parcare (pentru persoanele care nu sunt clienţii aquaparkului) 3 lei/60 min
Tarif deblocare roţi parcare 100 lei/autovehicul
Chirie prosop 10 lei/buc
Garanţie prosop 30 lei/buc
Chirie halat 15 lei/buc
Garanţie halat 70 lei/buc
Pierdere brăţară intrare 30 lei/buc
Depozitare bunuri seif 3 lei/buc
Foto/video în incintă 250 lei/30 min
500 lei/60 min


 

REGULAMENTUL INTERN AL AQUAPARKULUI NYMPHAEA

 

OPERATOR

SC Administrația Domeniului Public SA

P-ța Emanuil Gojdu nr 21, Oradea

Tel: 0259/479148


Aquapark Nymphaea Oradea

Aleea Ștrandului nr 13B, Oradea

Tel: 0359405225

 

Primăria Municipiului Oradea

P-ța Unirii nr 1

Tel: 0259/437000

 

Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Bihor

Str. Sucevei nr 4/A, Oradea

Tel: 0259/415089

 

Direcția de Sănătate Publică Bihor

P-ța Libertății nr 34, Oradea

Tel: 0259/434565

 

Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Bihor

Str. Ion Bogdan nr 37, Oradea

Tel: 0259/266141

 

  1. Regulamentul se aplică pentru întreaga zonă a Aquaparkului.
  • Vă rugăm să vă conformați acestor reguli și de asemenea să respectați instrucțiunile personalului Aquaparkului.
  • La cumpărarea biletului de intrare/ abonamentului și în cursul utilizării serviciilor oferite de Aquapark, vizitatorii vor respecta regulile și condițiile din acest regulament. Aceste reguli sunt afișate în locuri vizibile. Administrația atrage atenția în mod deosebit că utilizarea unor elemente de aventură (anumite tobogane și bazine) necesită experiență și agilitate, iar pentru învățarea mecanismului de funcționare, personalul Aquaparkului vă stă la dispoziție.
  • Clienților, care nu își asumă regulile sau le încalcă, perturbă ordinea sau liniștea celorlalți clienți, li se poate retrage dreptul de a folosi serviciile Aquaparkului. Când sunt situații motivate, clienții pot fi evacuați din Aquapark de către administrator, iar dacă este nevoie acesta poate apela la organele de ordine interioară sau alte organe abilitate.
  1. Administratorul își rezervă dreptul de a modifica orarul de funcționare al Aquaparkului, programul oricărui bazin și tobogan atunci când consideră că este necesar, iar acest lucru va fi anunțat pe site-ul web al Aquaparkului, al ADP-ului cât și în holul de intrare.
  • Administratorul își rezervă dreptul de a modifica orarul de funcționare al Aquaparkului, programul oricărui bazin și tobogan atunci când consideră că este necesar, iar acest lucru va fi anunțat pe site-ul web al Aquaparkului, al ADP-ului cât și în holul de intrare.
  • Pe perioada lucrărilor de întreținere sau renovare, precum și la evenimentele periodice organizate în Aquapark, unele servicii nu vor fi disponibile, fie parțial sau în întregime. Clienții vor fi anunțați în prealabil de către administrația Aquaparkului. În aceste situații, administrația nu datorează despăgubiri clienților.
  • În cazuri motivate temeinic (probleme tehnice, evenimente de forță majoră, etc.) administratorul are dreptul să închidă integral sau parţial Aquaparkul. Pentru aceasta, societatea  nu datorează despăgubiri clienţilor. De asemenea, la scăderea serviciilor din motive tehnice, administratorul își rezervă dreptul să decidă dacă schimbă tariful sau programul de funcționare.
  1. Intrarea în Aquapark și utilizarea serviciilor este posibilă doar cu bilete sau abonamente valabile.
  • Intrarea în Aquapark și utilizarea serviciilor pentru clienți se face în ordinea sosirii lor. De la această regulă fac excepție grupurile anunțate care au  plătit anticipat și integral biletele de intrare, femeile gravide, femeile cu copii mici, persoanele cu vederea sau auzul afectate, persoanele cu handicap locomotor și alte persoane cu dizabilități sau partenerii contractuali ai societății.
  • La atingerea numărului maxim de clienți a capacității Aquaparkului (1850 persoane), se permite accesul altor clienți doar în număr egal cu numărul celor care părăsesc complexul.
  • După cumpărarea biletului de intrare clientul primeste o brăţară tip ceas care este valabilă în ziua plăţii, intră cu ea doar o singură dată, nu se răscumpără şi nu poate fi transmisă altcuiva. Clientul trebuie să păstreze bonul de intrare (factura) până la plecare.
  • După cumpărarea abonamentul pentru intrare clientul primește un card de acces cu care are dreptul la 10 intrări în termen de 60 de zile calendaristice. Clientul trebuie să păstreze bonul pentru abonament (factura) până la epuizarea celor 10 intrări. În cazul cumpărării unui abonament se pot utiliza serviciile corespunzătoare tipului de abonament până în ziua expirării abonamentului. Abonamentele sunt nominale.
  • Persoanele care pot beneficia de reducere a taxei pentru biletul de intrare sau abonament trebuie să prezinte un document de identitate (cartea de identitate, pașaport, certificat de naștere), legitimație sau talon de pensie, după caz. Dacă nu dețin documente care să dovedească faptul că sunt îndreptățite să beneficieze de reducere pentru a intra în Aquapark vor achita prețul întreg.
  • Dacă vizitatorii doresc să beneficieze de servicii suplimentare (Spa, Wellness, Baie Turcească, restaurant, bar, închriere prosoape, halate, terenuri de sport, fussball, biliard) trebuie să își încarce brățara tip ceas cu bani. Datele de identificare ale brățării tip ceas sunt înregistrare  în sistem.
  • Încărcarea se face la casierie în momentul cumpărării biletului de intrare sau la oricare casierie atunci când se face mai târziu. Plata încărcării se poate face în numerar în lei.
  • În cazul utilizării serviciilor oferite suplimentar, sunt luate în considerare la decontare, datele depozitate în sistemul informatic al  Aquaparkului.
  • Clienţii Aquaparkului răspund financiar pentru integritatea brăţării tip ceas primită la intrare şi pentru consumaţiile înregistrate. Clienții răspund pentru pagubele şi costurile cauzate de pierderea, însuşirea şi utilizarea neautorizată a brățării tip ceas. Dacă clientul îşi pierde brăţara tip ceas este obligat să plătească o taxă de înlocuire în valoare de 30 lei și pierde toată suma încărcată.
  • Pentru siguranța clienților, în zonele cele mai frecventate ale Aquaparkului  funcționează sisteme de monitorizare cu camere de luat vederi – cu respectarea totală a normelor juridice referitoare la acestea. Obținerea acestor înregistrări este posibilă doar pentru autoritățile investite prin lege.

Atenție: La plecare clientul poate ieşi prin oricare poartă. Predă brățara tip ceas la casieră care verifică dacă sunt datorii cauzate de depăşirea duratei de ședere în Aquapark sau nu au fost utilizați toți banii încărcați. Dacă clientul are datorii, acestea trebuie achitate iar dacă are de primit bani, casiera îi va înmâna, după care sistemul îi va permite să plece. Brățara tip ceas rămâne la casieră. În cazul șederii în Aquapark peste durata de valabilitate a biletului, se calculează preț majorat – stabilit în Lista de prețuri, care trebuie plătit la plecare la casierie. În cazul în care clientul nu achită suma restantă, se întocmește un proces-verbal prin care se iau datele de identificare ale clientului, urmând ca acesta să achite suma în cel mai scurt timp posibil. Dacă clientul nu cooperează cu administrația Aquaparkului, se cheamă organele abilitate pentru a rezolva cazul.

  1. Personalul Aquaparkului nu își asumă nici o responsabilitate pentru accidentele sau îmbolnăvirile cauzate de anumite afecțiuni ale vizitatorilor. Având în vedere natura activităților din Aquapark ( îmbăiere, temperaturi ridicate, tobogane etc) clienților li se recomandă să-și viziteze medicul de familie și să-l întrebe cu privire la capacitatea lor de a frecventa Aquaparkul.
  2. Este interzis accesul în Aquapark al copiilor sub 14 ani neînsoțiți. Persoanele peste 14 ani își dovedesc vârsta prin documente: carte de identitate, carnet de student, pașaport, etc.
  3. Toți vizitatorii trebuie să respecte semnele de avertizare din incinta Aquaparkului, să citească instrucțiunile de folosire ale bazinelor, toboganelor, etc.
  4. Vizitatorii care refuză să poarte echipamente de protecție cerute pentru anumite activități (cască de înot, colace de alunecare) sau care nu poartă ținută de înot adecvată, pot fi opriți de salvamari să folosească anumite bazine sau tobogane.
  5. În cazul condițiilor meteo nefavorabile: furtuni, fulgere, vânt puternic, clienții sunt obligați să părăsească bazinele exterioare, bazinul interior unit cu cel din aer liber, terenurile de sport și de joacă, toboganele, pentru siguranță. Angajații Aquaparkului sunt obligați să ia toate măsurile necesare pentru siguranța clienților. Deoarece zona închisă a Aquaparkului este limitată, vizitatorii vor fi încurajați să meargă acasă sau să se adăpostească în autovehicole până la terminarea furtunii. Bazinele din exterior vor fi deschise la 30 minute după încetarea furtunii.
  6. Administrația Aquaparkului își asumă răspunderea doar pentru obiectele plasate în cutii de valori și nu este responsabil pentru lucrurile proprietate personală lăsate pe marginea bazinelor sau în dulapuri
  7. Recuperarea obiectelor căzute în bazine nu este responsabilitea administrației Aquaparkului. Nu se vor demonta canalele de scurgere sau orice altă structură pentru a căuta obiectele pierdut
  8. Persoanele găsite vinovate de exploatarea defectuoasă a instalațiilor, toboganelor, utilajelor, bunurilor Aquaparkului Oradea, cu bună știință sau din neglijență, cei care provoacă acte de vandalism sau sunt găsiți vinovați de furt, au obligația de a suporta integral valoarea pagubei produse. Împotriva acestora, conducerea Aquaparkului poate acționa contravențional sau penal. Părinții sau însoțitorii sunt obligați să suporte orice pagubă produsă de copilul lor minor. La sesizarea nerespectării regulamentului, orice persoană poate fi înlăturată de îndată din incinta Aquaparkului.
  9. Din cauza pericolului de alunecare, vă recomandăm să purtați papuci de plajă pe întreg teritoriul Aquaparkului.
  10. Orice persoană care suferă de boli de piele, ochi umflați, scurgeri din urechi, scurgeri nazale, plăgi deschise, sângerări sau orice boli transmisibile sau care poartă bandaj sau plasture, nu are acces în bazine.
  11. Este INTERZISĂ intrarea persoanelor aflate sub influența băuturilor alcoolice sau/și a drogurilor.
  12. Adulții nu au voie să folosească bazinele de copii, nici să se așeze în ele.
  13. Bazinul Olimpic pentru înot, bazinul Olimpic de sărituri, bazinul cu valuri și bazinul de cățărare nu pot fi folosite de copii sub 14 ani fără supravegherea părințilo/însoțitorilor sau de către persoane care nu știu să înoate.
  14. Nu sunt permise săriturile în bazin. Excepție este bazinul pentru sărituri și doar sub supravegherea unui instructor sau salvamar. De asemenea, sunt INTERZISE competițiile sau/și ținerea respirației sub apă repetitiv, înotul subacvatic prelungit.
  15. În zona restaurantului interior, nu se permit accesul dacă aveți corpul ud sau dacă sunteți desculți.
  16. Personalul restaurantelor și barurilor își rezervă dreptul de a nu servi persoane aflate în stare de ebrietate.
  17. În conformitate cu legislația în vigoare și pentru a asigura confortul celorlați vizitatori, următoarele activități sunt INTERZISE:
  • intrarea vizitatorilor în zona bazinelor, dacă nu au folosit dușurile din vestiare. Persoanele care stau la soare trebuie să facă duș înainte de fiecare intrare în apă, în scopul de a clăti transpirația și loțiunile de protecție solară.
  • utilizarea pantofilor de stradă. Este recomandată utilizarea papucilor de plajă.
  • utilizarea bazinelor dacă aveți corpul cu ulei sau loțiuni de plajă
  • blocarea scărilor de la bazine
  • comportament care să pună în pericol securitatea și sănătatea ei/lui sau a altora. Un astfel de comportament, inclusiv limbaj abuziv sunt un motiv de expulzare.
  • accesul cu mâncare şi băutură
  • consumarea mâncării sau băuturilor în alte locuri decât la restaurant, bar sau locuri desemnate. Produsele alimentare și băuturile nu sunt permise pe marginea bazinelor. Toate gunoaiele trebuie depozitate în recipientele desemnate
  • utilizarea dispozitivelor care produc sunete dacă nu sunt însoțite de accesorii cum ar fi căști pentru urechi.
  • intrarea în bazine a copiilor până la 2 ani fără scutec de înot curat acoperit cu material impermeabil, care să se potrivească perfect în jurul picioarelor și a taliei. Scutecul standard nu este permis.
  • scuipatul, înghițirea apei, suflatul nasului în apă, urinatul, defecarea în bazine.
  • alergatul, joaca zgomotoasă, împinsul, acrobațiile, luptele, stropitul, utilizarea de blasfemii, scufundarea, orice comportament necorespunzător care perturbă zona bazinelor sau orice fapte care ar periclita vizitatorii sau personalul.
  • intrarea în bazine a persoanelor care nu știu să înoate și a copiilor sub 14 ani. Aceștia trebuie supravegheați în permanență de o persoană responsabilă (însoțitor) cu vârsta minimă de 18 ani echipată în haine de înot adecvate.
  • accesul cu recipiente de sticlă, cuțite, băuturi alcoolice sau droguri.
  • folosirea săpunului sau/și șamponului în bazine
  • folosirea materialelor explozive, a armelor sau chimicalelor în incinta Aquaparkului
  • intrarea cu animale de companie în incinta Aquaparkului.
  • mutarea scaunele/șezlongurilor la o distanță mai mică de 2m de marginea bazinelor.
  • accesul cu biciclete în Aquapark
  • folosirea băilor și toaletelor sexului opus
  • efectuarea activităților comerciale, de furnizare servicii și alte activități de vânzări zilnice sau ocazionale pe teritoriul Aquaparkului fără un contract încheiat. De asemenea este interzisă activitatea de marketing activ și cerșitul
  1. În cazul în care vizitatorii, intenționat sau din greșeală poluează cu orice substanță apa din bazine, acestea vor fi închise, golite și dezinfectate, iar întregul cost al acestor operațiuni va fi suportat de cei vinovați.
  2. În cazul unor accidente sau probleme medicale, vizitatorilor li se dă primul ajutor de către personalul calificat.
  3. Cazurile de accidente sau boală se notează într-un registru de evidență, consemnăndu-se data, ora și semnătura părților.
  4. Pentru a evita incendiile, următoarele activități sunt interzise:
  • fumatul în alte zone decât cele desemnate
  • aruncarea filtrelor de țigări aprinse în recipiente de plastic împreună cu materiale care se pot aprinde
  • desfășurarea activităților care implică aprinderea unui foc sau flacără deschisă.
  1. Vă rugăm să lăsați liber accesul la ieșirile de urgență, ușile de incendiu, extinctoare.
  1. Clienții Aquaparkului au dreptul să facă remărci verbale sau scrise despre serviciile oferite, calitatea acestora sau despre comportamentul angajaților. Cartea Consumatorilor vă stă la dispoziție la tejgheaua Biroului de informații sau la Recepție.
  2. Prin achiziționarea biletului de intrare, clienții Aquaparkului Oradea își dau acordul să fie prezentați în media, pe orice poză tipărită, cu excluderea pretențiilor ulterioare de personalitate și financiare.
  3. Pozele făcute pe teritoriul Aquaparkului Oradea se pot folosi liber de către conducere pentru activitatea proprie de reclamă și promoție. Prin cumpărarea biletului de intrare, clienții își dau acordul la stocarea pozei și administrarea acesteia conform prezentului Regulament Intern.
  1. Folosirea vestiarelor
  • Pentru depozitarea obiectelor de îmbrăcăminte precum și pentru schimbarea în ținută de baie, Aquaparkul pune la dispoziția clienților vestiare dotate cu cabine de schimb și dulapuri. Alocarea dulapurilor se face automat odată cu biletul  de intrare. Deschiderea și închiderea dulapurilor se face cu ajutorul brăţării tip ceas. Dacă se uită numărul dulapului  acesta va putea fi aflat consultând terminalele tip info care se găsesc la îndemână.
  • Copiii în vârstă de 6 ani sau mai mari trebuie să se schimbe în vestiare cu persoane de același sex.
  • Folosirea corespunzătoare a dulapurilor se face cu ajutorul ghidurilor cu pictograme afișate în vestiare.
  • În cazul pierderii brăţării tip ceas deschiderea dulapului  poate fi făcută doar cu ajutorul personalului Aquaparkului şi după identificarea corespunzătoare a dulapului. După deschiderea dulapului se întocmeşte un proces verbal de predare-primire a obiectelor găsite în dulap.
  • Lucrurile găsite în dulapuri după închiderea programului vor fi plasate în locul numit "Pierdut și găsit" de la Biroul de informații timp de o săptămână. Dacă aparținătorii nu le revendică în acest timp, acestea vor fi donate.
  • Nu răspundem pentru lucrurile lăsate în vestiare.
  • Vă recomandăm să nu veniți în Aquapark cu bijuterii, cu sume mari de bani deoarece nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru pierderea lor!
  1. Reguli de folosire a saunei
  • Saunele sunt destinate persoanelor peste 16 ani.
  • Din respect pentru ceilalți oaspeți, cât și pentru propria protecție, cei care folosesc sauna sunt rugați să se așeze pe prosop pentru a evita contactul corpului transpirat cu băncile de lemn (unde este cazul: saune uscate)
  • Papucii și halatele se vor lăsa afară, la intrarea în saune.
  • Expunerea prelungită în saună poate cauza greață, amețeli și leșin. Timpul rezonabil de folosire a saunei este de 10 minute și se recomandă  a nu se depăși 20 minute.
  • Nu au voie să folosească sauna persoanele:
    • cu tensiune arterială mică sau mare
    • cu afecțiuni cardio-vasculare sau bronhopulmonare severe
    • sub influența băuturilor alcoolice, anticoagulantelor, antihistaminicelor,  vasoconstrictorilor, vasodilatatorilor, stimulantelor, narcoticelor sau a tranchilizantelor
    • femeile însărcinate
  • Persoanele care simt amețeală sau leșin trebuie să părăsească sauna imediat. În caz de urgență apăsați butonul roșu din interiorul saunei.
  • Pentru o igienă corectă dușul este obligatoriu înainte, după sau între saune. După ce v-ați uscat puteți intra în saună. Dacă folosiți piscina faceți duș înainte sau de câte ori intrați.
  1. Reguli de folosire a bazinelor de copii
  • Bazinele pot fi folosite doar de copii sub 10 ani.
  • Părinții nu au voie să se așeze în bazin.
  • Copiii până la 2 ani sunt obligați să poarte scutece de baie
  • Jocul cu mingea este permis doar dacă nu îi deranjează pe ceilalți.
  1. Reguli de folosire a toboganelor
  • Toboganele pot fi folosite doar cu echipamentele oferite de Aquapark: colace de alunecare și nu pot fi aduse alte obiecte din exterior
  • Persoanele în stare de ebrietate sau/și sub influența drogurilor nu pot folosi toboganele.
  • Persoanelor care suferă de anumite boli cum ar fi: claustrofobie (teama de spații închise), acrofobie (teama de înălțime), nyctofobie (teama de întuneric), persoanelor cardiace, femeilor însărcinate nu li se recomandă utilizarea toboganelor.
  • Este interzisă utilizarea toboganelor dacă suprafața corpului este unsă cu ulei.
  • Copiii minori pot utiliza toboganele doar prin asumarea răspunderii și sub supravegherea permanentă a părinților sau a însoțitorilor.
  • Este interzisă folosirea toboganelor de către copiii cu înălțime mai mică de 120 cm, excepție fiind toboganele pentru copii.
  • Urcatul de jos în sus sau din părțile laterale este interzis.
  • Coborârea pe tobogan se face la semnalul salvamarului sau la culoarea verde a semaforului.

Înainte de a folosi toboganele, asigurați-vă că nu aveți bijuterii, ochelari sau orice alte obiecte care v-ar putea răni pe dumneavoastră sau pe cei din jur. De asemenea, asigurați-vă că aveți unghiile de la mâini și de la picioare tăiate, iar părul este aranjat în așa fel încât sunteți feriți de accidente.

  1. Reguli de folosire a Locului de joacă
  • Locul de joacă poate fi utilizat de copiii între 0-12 ani sub supravegherea părinților sau a animatorilor.
  • Locul de joacă poate fi utilizat exclusiv cu acordul și responsabilitatea părinților/însoțitorilor.
  • Copiii sunt obligați să aibă grijă de integritatea fizică proprie și a celorlalți participanți.
  • Este interzis alergatul pe tot teritoriul Locului de joacă.
  • Jucăriile se pot folosi exclusiv în scopul destinat. Orice daune care provin din folosirea incorectă a jucăriilor sau distrugerea lor intenționată, vor fi suportate de către părinți/însoțitori.
  • Este interzisă scoaterea jucăriilor din Locul de joacă și așezarea lor în bazine.
  • Administratorul nu răspunde pentru obiectele lăsate/uitate la Locul de joacă și nici pentru accidentele cauzate de jucării. Nu sunt permise obiecte care nu corespund vârstei copilului, care împung, taie, sugerează agresivitate, jucării care produc teamă.
  • Este interzis accesul copiilor bolnavi sau în curs de vindecare. De asemenea, este interzis accesul cu medicamente, picături pentru nas sau ochi, unguente.
  • La Locul de joacă nu se pot consuma alimente. Este interzis accesul cu mâncare, băutură, gumă de mestecat, etc
  • Este interzis accesul cu încălțăminte.
  1. Reguli pentru folosirea zonei Wellness
  • Serviciile wellness ale Aquaparkului se pot achiziționa de la recepție. Pentru serviciile wellness, se plătește anticipat cu brățara tip ceas.
  • Pentru a putea beneficia de serviciile wellness la ora la care clientul dorește, este nevoie de programare anticipată. În caz contrar, exploatatorul nu poate garanta furnizarea serviciului la ora dorită de client.
  • Clientul dovedește cu bonul dreptul său de a utiliza serviciul.
  1. Reguli pentru folosirea Băii Turcești
  • Înainte de a intra în Baia Turcească, vizitatorul trebuie să facă duș.
  • Purtarea ceasurilor, brățărilor, inelelor, lanțurilor, ochelarilor este interzisă.
  • Folosirea Băii Turcești este interzisă în caz de: insuficiență cardiacă, cardiopatie degenerativă sau de tip inflamator, tuberculoză, epilepsie, infecție a pielii, răni deschise, stare de ebrietate, stomacul gol sau prea plin.
  1. Reguli pentru folosirea Parcării
  • Parcarea poate fi utilizată de clienții Aquaparkului gratuit.
  • Persoanele care utilizează parcarea și nu sunt clienți ai Aquaparkului, vor plăti o taxă de parcare conform Listei de prețuri.
  • Pentru o bună desfăşurare a circulaţiei rutiere trebuie să respectaţi indicaţiile de pe afișajul din proximitatea punctelor de acces în parcare.
  • Conducătorul autovehiculului trebuie să parcheze în spaţiul delimitat pentru acesta şi să respecte toate semnele interne din parcare. Nerespectarea acestor obligatii dă dreptul administraţiei Aquaparkului să blocheze autovehiculul în cadrul parcării sau pe căile de acces, cu suportarea de către proprietarul acestuia a tuturor costurilor aferente, respectiv taxa de deblocare de 100 RON. Administraţia nu îşi asumă raspunderea pentru prejudiciile ce pot apărea ca urmare a blocării autovehiculului.
  • La plecare din  Aquapark, clienții vor primi un tichet gratuit inscripţionat cu un cod special pentru a putea părăsi parcarea.
  • Administraţia Aquaparkului nu îşi asumă responsabilitatea pentru integritatea autoturismelor şi a bunurilor lăsate în acestea.
  • Este interzisă efectuarea în parcare de reparaţii sau orice alte activităţi de mentenanţă auto (ex. schimburi de ulei sau antigel, alimentarea cu combustibil etc.).
  • Este interzisă circulația persoanelor prin spațiul de acces/ieșire a autovehiculelor în/din parcare.
  • Este interzisă staționarea mașinilor agricole, a vehiculelor industriale, a camioanelor și a tuturor mijloacelor de transport care nu intră în spațiul de parcare delimitat, cu excepția autocarelor pentru transportul turiștilor.
  1. Reguli pentru folosirea Terenurile de sport
  • Clienții Aquaparkului Oradea pot utiliza terenurile de sport gratuit, cu excepția terenului de fotbal, care poate fi închiriat cu aprobarea conducerii Aquaparkului Oradea potrivit tarifelor aprobate de Consiliul Local al Municipiului Oradea.
  • În cadrul terenurilor de sport, se pot organiza competiții sportive cu aprobarea conducerii Aquaparkului.
  • Competiţiile, programul de pregătire al sportivilor şi manifestările sportive au prioritate faţă de clienții Aquaparkului sau contractele de închiriere.
  1. Condiții de sănătate publică
  • În conformitate cu Ord. 119/2014 privind aprobarea Normelor de igienă și recomandările privind mediul de viață al populației, băile publice nu pot fi folosite de persoane care suferă de următoarele afecțiuni:
    • febră, boli contagioase, boli ale sistemului digestiv, boli de piele
    • boli care se manifestă prin spasme, pierderea conștiinței, tulburări vizibile ale pielii
    • stări de ebrietate
    • sub efectul drogurilor sau a altor substanțe

Persoanele care se dovedesc că suferă de aceste simptome au acces interzis în incinta Aquaparkului. Dacă personalul Aquaparkului semnalează persoane care au aceste afecțiuni, sunt îndreptățiți să ceară o examinare medicală a acestora pentru a stabili dacă prezintă vreun pericol pentru ceilalți vizitatori.

Prezentul Regulament intern intră în vigoare începând cu data de 01.08.2016, fiecare vizitator fiind obligat să îl respecte. Administratorul își rezervă dreptul să modifice Regulamentul intern ori de câte ori este necesar.

Dacă aveți plângeri, sesizări, observații privind prezentul Regulament, vă rugăm să le notați în Cartea Consumatorilor aflată la recepție!

Vă mulțumim că ne-ați ales și vă așteptăm!

 

 

 

REGULAMENTUL

DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE AL AQUAPARKULUI NYMPHAEA “ORADEA"

 

Capitolul I

Dispoziții generale

Art.1. Prezentul regulament de organizare și funcționare stabilește cadrul juridic și condițiile de desfășurare a activităților în Aquaparkul Oradea conform principiilor și reglementările prevăzute în următoarele acte normative:

  • Legea serviciilor comunitare de utilitati publice, legea 51/2006
  • Ordonanţa nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local
  • ORD. nr 119/2014 privind aprobarea Normelor de igienă și recomandările privind mediul de viață al populației
  • HG. nr 955/2004 cu privire la organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local
  • OG. nr 21/1992 privind protecția consumatorilor
  • HG. nr 546/2008 privind gestionarea calității apei de îmbăiere
  • HG. nr 435/2010 privind regimul de introducere pe piață și de exploatare a echipamentelor pentru agrement
  • HOT. nr 1136/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea serviciilor publice de salvare acvatică – salvamar și a posturilor de prim-ajutor pe plajă
  • ORD nr 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor

Art.2. Prezentul regulament completează Regulamentul serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat al Municipiului Oradea aprobat prin HCL 820/2014.

Art.3. Aquaparkul Oradea este administrat de SC Administrația Domeniului Public SA în baza hotărârii Consiliului Local nr 27/19.01.2016.

Art.4. Sediul Aquapark-ului Oradea este situat pe Aleea Ștrandului nr.13B.

Art.5. Aquaparkul Oradea are ca obiectiv principal furnizarea către populatie  a unui serviciu public de agrement de calitate, concomitent cu asigurarea protecţiei sănătăţii oamenilor şi a mediului înconjurator, dar si conservării și dezvoltării tuturor componentelor aquaparkului.

Art.6. Administrarea, întreținerea și exploatarea aquaparkului sunt organizate și funcționează pe baza următoarelor principii:

  • protecţia sănătăţii publice
  • responsabilitatea față de vizitatori
  • conservarea şi protecţia mediului înconjurător
  • calitate şi continuitate
  • nediscriminarea şi egalitatea tuturor utilizatorilor
  • promovarea calităţii şi eficienţei activităţii de administrare, întreținere și exploatare a aquaparkului
  • administrarea corectă şi eficientă a bunurilor din proprietatea publică şi a fondurilor publice
  • întreţinerea şi dezvoltarea patrimoniului public

Art.7. Administrarea, întreținerea și exploatarea aquaparkului cuprinde următoarele activităţi:

  • întreținerea și exploatarea construcțiilor de orice natură din incinta obiectivului          ( clădiri, bazine, tobogane, terenuri de sport, alei pietonale, vestiare, cabine de dușuri, grupuri sanitare, restaurante, bănci și orice alt mobilier stradal, spații de joacă pentru copii, garduri de împrejmuire, etc.)
  • întreținerea și exploatarea instalațiilor de utilitate publică (alimentare cu apă, canalizare, gaze naturale, energie electrică)
  • amenajarea, întreținerea, protejarea și conservarea spațiilor verzi, gazonului, arborilor, arbuștilor, florilor și oricăror amenajări dendro-horticole;
  • asigurarea lucrărilor de igienizare, curăţenie, dezinsecţie, dezinfecţie şi deratizare, precum și a lucrărilor de pregătire pentru iarnă a spațiului exterior
  • administrarea/operarea tuturor activităţilor din incintă (încasare, comerţ, alimentaţie publică, etc.)

 

Capitolul II

Organizarea Aquaparkului

Art.8. Terenul și construcțiile se află în folosința SC Administrația Domeniului Public SA Oradea fiind proprietatea Consiliului Local al Municipiului Oradea.

Art.9. Suprafața amenajată prin proiect este de 67.694 mp.

Art.10. Aquaparkul este împărțit în următoarele sectoare:

Sectorul  interior:

Clădirea principală – supraf. utilă 9229 mp, capacitate de 600 persoane, formată din acces principal, vestiare, alimentație publică, ansamble bazine și tobogane interioare, zona SPA, zona Baie Turcească, zona Wellness, zona birouri administrative, loc de joacă pentru copii, spații tehnice

Subsol: - supraf. utilă 3991 mp

  1. Vestiare vizitatori cu 1850 de dulapuri, 76 de cabine de schimb și grupuri sociale aferente cu lavoare, WC-uri si dușuri;
  2. Vestiare personal cu 42 de dulapuri și grupuri sociale aferente cu lavoare, WC-uri si dușuri;
  3. Cameră „Mama și copilul”
  4. Depozite bucătărie alimentate prin platforma elevatoare care face legatura cu curtea de aprovizionare de la nivelul terenului
  5. Spații tehnice

Parter: - supraf. utilă 3465 mp

  1. Zona de recepție și taxare
  2. Magazin articole de plajă, diverse
  3. Zona SPA
  • Tepidarium (baie romană)
  • Saună Finlandeză  suprafață 22,14 mp
  • Saună Infraroșu suprafață 8,68 mp
  • Saună Aromaterapie suprafață 8,36 mp
  • Saună Rusească suprafață 25,36 mp
  • Salină (camera cu sare) suprafață 10,13 mp
  • Cameră cu gheață suprafață 9,93 mp
  1. Zona Baie Turcească
  • Bazine cu apă geotermală
  • Cabină cu aburi
  • Zonă de relaxare
  • Cameră masaj
  1. Zona de alimentație publică
  • Bucătărie
  • Bar
  • Restaurant cu 120 de locuri
  • Curte de aprovizionare cu zonă acoperită pentru recepția mărfurilor, depozit deșeuri, depozite chimicale alcaline și chimicale acide.
  1. Ansamblu tobogane:
  • Turn tobogane cu platforme pornire;
  • Tobogan Anaconda 2 cu lungime 32,00m
  • Tobogan Anaconda 3 cu lungime 104,50m
  • Tobogan Familie cu lungime 10,50m
  • Tobogan Ceapă cu lungime 47,70m
  1. Bazine:
  • Bazin pentru cățărători luciu apă 23,40 mp
  • Bazin copii Corabia Piraților luciu apă 95,50 mp
  • Bazin adulți luciu apă 301,38 mp
  • Bazin trecere interior- exterior luciu apă 37,53 mp
  • Bazin aterizare 1 tobogan luciu apă 43,20 mp
  • Bazin aterizare 3 tobogane luciu apă 109,50 mp
  1. Jacuzzi:
  • Jacuzzi luciu apă 23,50 mp
  • Jacuzzi luciu apă 42,53 mp
  1. Centru de informare turistică

Etaj: - supraf. utilă 1772 mp

  1. Zona de relaxare – galerie deschisă spre ansamblul de bazine acoperit cu mese, scaune și șezlonguri.
  2. Bar
  3. Zona Wellness care cuprinde:
  • Cabinet de estetică dentară suprafață 21,17 mp
  • Salon de înfrumusețare suprafață 72,32 mp

(coafură, cosmetică, manichiură, pedichiură)

  • Cabinet tratament naturist suprafață 14,82 mp
  • Cabinet tratament acvatic suprafață 42,45 mp
  • Cabinet tratament acvatic suprafață 42,42 mp
  • Cabinet tratament acvatic suprafață 19,7 mp
  • Cabinet tratament acvatic suprafață 21,71 mp
  • Cabinet masaj suprafață 9,79 mp
  • Cabinet masaj suprafață 10,88 mp
  • Cabinet masaj suprafață 22,78 mp
  • Cabinet masaj suprafață 15,75 mp
  • Cabinet masaj suprafață 15,65 mp
  • Cabinet masaj suprafață 21,72 mp
  • Cabinet masaj suprafață 19,53 mp
  • Camere jacuzzi VIP suprafață 46,3 mp
  • Cameră jacuzzi VIP suprafață 41,83 mp
  1. Zona administrațiebirouri

Sectorul exterior:

Zona exterioară are o suprafață amenajată de 62.427 mp cu o capacitate de 1400 persoane și cuprinde:

  1. Punct de alimentație publică A utilă 158,59 mp
  2. Punct de alimentație publică B utilă 158,59 mp
  3. Ansamblu tobogane:
  • Turn tobogane cu platforme pornire
  • Tobogan Anaconda 1 cu lungime 135,50m
  • Tobogan Turbo cu lungime 65,80m
  • Tobogan Kamikaze cu lungime 40,70m
  • Tobogan Multislide 4x900 cu lungime 80,00m
  • Tobogan Rafting cu lungime 131,90m
  • Tobogan Magic Eye cu lungime 182,60m
  1. Grupuri sociale:
  • Grup social A utilă 158,56 mp
  • Grup social B utilă 146,04 m
  1. Bazine:
  • Bazin cu acces din interior luciu apă 160 mp
  • Bazin adulți luciu apă 1000 mp
  • Bazin copii luciu apă 540 mp
  • Bazin cu valuri luciu apă 500 mp
  • Bazin înot luciu apă 1250 mp
  • Bazin sărituri luciu apă 500 mp
  • Bazin tobogane luciu apă 293,13 mp
  1. Terenuri de sport:
  • Teren 104,95 mp
  • Teren 104,95 mp
  • Teren 104,95 mp
  • Teren 104,95 mp
  • Teren multifuncțional 1125,00 mp
  • Teren volei   363,45 mp
  • Teren volei   363,45 mp

 

Capitolul III

Administrarea Aquaparkului

Art.11. Administrarea reprezintă un ansamblu unitar de măsuri de protecție și tehnico-organizatorice care reglementează activitatea în cadrul aquaparkului.

Art.12.  Aquaparkul este administrat de SC Administrația Domeniului Public SA.

Art.13. Administratorul desemnat răspunde de activitatea aquaparkului și asigură respectarea prezentului regulament.

Art.14. Administrația Aquaparkului Oradea furnizează în mod gratuit și obligatoriu autorităților de specialitate datele necesare pentru monitoringul aquaparkului.

Art.15. Personalul care deservește aquaparkul își desfășoară activitatea conform fișei postului și gestionează servicii de curățenie, întreținere, pază, asistență medicală, salvamari, casierie și comerţ.

Art.16. Conform organigramei aprobată de către Consiliul de Administrație al SC ADP SA, funcțiile din cadrul aquaparkului  sunt următoarele :

Art.17.  Administrator

  • se subordonează directorului general
  • organizează, coordonează și răspunde de întreaga activitate din  aquapark
  • gestionează întregul patrimoniu public existent în aquapark
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.18. Șef compartiment administrativ

  • se subordonează administratorului
  • organizează, coordonează și răspunde de activitățile privind curățenia, asistența medicală, salvamarii, paza și întreținererea spațiilor verzi
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.19. Șef compartiment comercial

  • se subordonează administratorului
  • organizează, coordonează și răspunde de activitățile comerciale care se desfășoară în aquapark ( primire clienți, încasare, vânzări restaurante, baruri, magazin, SPA , wellness)
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.20. Șef compartiment întreținere-reparații

  • se subordonează administratorului
  • organizează, coordonează și răspunde de activitățile privind întreținerea și reparațiile necesare funcționării aquaparkului din punct de vedere tehnic
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.21. Muncitor curățenie

  • se subordonează șefului de compartiment administrativ
  • asigură și răspunde de curățenia din aquapark
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.22. Medic

  • se subordonează șefului de compartiment administrativ
  • asigură asistenţa medicală în caz de solicitare și primul ajutor în caz de nevoie
  • solicită intervenţia echipajului medical (SMURD sau Salvare) în situaţii deosebite,
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.23. Agent de pază

  • se subordonează șefului de compartiment administrativ
  • asigură  paza și protecția aquaparkului și ia toate măsurile contra efracției și incendiilor
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.24. Salvamar

  • se subordonează șefului de compartiment administrativ
  • asigură siguranța clienților în bazine și la tobogane
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic 

Art.25. Dispecer ( Monitorizare) 

  • se subordonează șefului de compartiment întreținere-reparații
  • asigură și răspunde de supravegherea tuturor activităților care se desfășoară în aquapark și care sunt monitorizate prin sistemul de supraveghere
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de șeful ierarhic

Art.26. Electrician întreținere/ automatizări

  • se subordonează șefului de compartiment întreținere-reparații
  • asigură și răspunde de funcționarea aparatelor și reţelelor electrice din aquapark
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.27. Operator instalații apă - canal

  • se subordonează șefului de compartiment întreținere-reparații
  • asigură și răspunde de funcționarea pompelor, instalațiilor și aparatelor de alimentare cu apă și evacuare a apei din aquapark
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de şeful ierarhic

Art.28. Recepționer

  • se subordonează șefului de compartiment comercial
  • oferă toate informațiile referitoare la serviciile oferite în aquapark
  • efectuează programările necesare pentru serviciile oferite
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de șeful ierarhic

Art.29. Operator date

  • se subordonează șefului de compartiment comercial
  • utilizează casele de marcat, scanerele optice de prețuri, calculatoarele sau alte echipamente pentru a înregistra și accepta plata pentru achiziționarea de bunuri, servicii si bilete de intrare (brățări-ceas)
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de șeful ierarhic

Art.30. Vânzător

  • se subordonează șefului de compartiment comercial
  • gestionează, recepționează și vinde marfa din magazin
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de șeful ierarhic

Art.31. Gestionar

  • se subordonează șefului de compartiment comercial
  • gestionează, recepționează și eliberează marfă din gestiune
  • execută orice alte sarcini de serviciu date de șeful ierarhic

Art.32. Metodologia de curățenie și întreținere a bazinelor în aquapark se realizează în baza legislației în vigoare.

Art.33. Programul de funcționare al aquaparkului:

Zilnic:             10ºº – 22ºº

* ultimul bilet de intrare se eliberează cu o oră înainte de închidere

* zona exterioară este deschisă în perioada 1 mai – 30 septembrie

* în perioada 1 mai – 30 septembrie, Bazinul de înot funcționează între orele 6ºº - 22ºº

 

Capitolul IV

Obligațiile vizitatorilor și sancțiuni

Art.34. Intrarea în aquapark și utilizarea serviciilor este posibilă doar cu bilete sau abonamente valabile.

Art.35. Accesul vizitatorilor în zona bazinelor este permis doar atunci când bazinele sunt oficial deschise și un salvamar se află la datorie.

Art.36. Este INTERZIS accesul în aquapark a copiilor sub 14 ani neînsoțiți.

Art.37. Copiii trebuie supravegheați în întregul aquapark: bazine, vestiare, zona verde, restaurante, terenuri de sport, toalete, dușuri, zona de joacă de către părinți sau însoțitori.

Art.38. Copiii minori pot utiliza toboganele doar prin asumarea răspunderii și sub supravegherea permanentă a părinților sau a însoțitorilor.

Art.39. Persoanele care nu știu să înoate și copiii sub 14 ani care intră în bazine, trebuie supravegheați în permanență de o persoană responsabilă (însoțitor) cu vârsta minimă de 18 ani echipată în haine de înot adecvate.

Art.40. Raportul supraveghetor-copii trebuie să fie de minim 1:5 pentru copiii sub 6 ani și 1:10 pentru toate celelalte vârste.

Art.41. Înainte de a intra în zona bazinelor și a toboganelor, clienții sunt obligați să folosească dușurile din vestiare. Persoanele care stau la soare trebuie să facă duș înainte de fiecare intrare în apă, în scopul de a clăti transpirația și loțiunile de protecție solară.

Art.42. Este INTERZISĂ utilizarea aparatelor foto, a camerelor de filmare sau a camerelor de supraveghere în vestiare, băi, toalete sau orice cameră de schimbare.       

Art.43. Este INTERZIS accesul în aquapark cu recipiente de sticlă, cuțite, băuturi alcoolice sau droguri.

Art.44. Este INTERZISĂ intrarea în aquapark a persoanelor aflate sub influența băuturilor alcoolice sau/și a drogurilor.

Art.45. Este INTERZIS accesul în bazine a persoanelor care suferă de boli de piele, ochi umflați, scurgeri din urechi, scurgeri nazale, plăgi deschise, sângerări sau orice boli transmisibile sau care poartă bandaj sau plasture.

Art.46. Este INTERZIS accesul în bazine a persoanelor care au avut o formă de diaree recent.

Art.47. Sunt INTERZISE următoarele activități: scuipatul, înghițirea apei, suflatul nasului în apă, urinatul, defecarea în bazine.

Art.48. Este INTERZIS accesul cu băuturi și mâncare în aquapark.

Art.49. Este INTERZISĂ intrarea cu animale de companie în incinta aquaparkului.

Art.50. Fumatul nu este permis oriunde. În zona bazinelor interioare, fumatul este INTERZIS, iar la bazinele în aer liber, fumatul este permis doar în zonele delimitate. Fumătorii sunt responsabili pentru eliminarea în siguranță a filtrelor.

Art.51. Este INTERZIS accesul vizitatorilor în cabina de casierie, camere de filtrare, cameră mecanic, spații depozitare, birouri (zona administrativă).

Art.52. Sunt INTERZISE săriturile în bazin. Excepție este bazinul pentru sărituri și doar sub supravegherea unui instructor sau salvamar.

Art.53. Sunt INTERZISE următoarele activități: alergatul, joaca zgomotoasă, împinsul, acrobațiile, luptele, stropitul, utilizarea de blasfemii, scufundarea, orice comportament necorespunzător care perturbă zona bazinelor sau orice fapte care ar periclita vizitatorii sau personalul.

Art.54. Sunt INTERZISE competițiile sau/și ținerea respirației sub apă repetitiv, înotul subacvatic prelungit.

Art.55. Este INTERZISĂ utilizarea pantofilor de stradă.

Art.56. Este INTERZISĂ guma de mestecat în bazine.

Art.57. Este INTERZISĂ utilizarea dispozitivelor care produc sunete dacă nu sunt însoțite de accesorii cum ar fi căști pentru urechi.

Art.58. Este INTERZISĂ intrarea  adulților în bazinele de copii.

Art.59. Este INTERZISĂ folosirea saunelor de către copiii sub 16 ani.

Art.60. Este INTERZISĂ folosirea bazinelor și a saunelor fără costum de baie sau în haine de stradă.

Art.61. Este INTERZISĂ blocarea scărilor de acces în bazine.

Art.62. Nicio persoană din cadrul aquaparkului nu trebuie să se comporte în așa fel încât să pună în pericol securitatea și sănătatea ei/lui sau a altora. Un astfel de comportament, inclusiv limbaj abuziv sunt un motiv de expulzare.

 Art.63. Persoanele care nu știu să înoate trebuie să rămână în apă mai puțin adâncă (până la piept) și trebuie să fie supravegheate de o persoană responsabilă în vârstă minimă de 18 ani echipată în haine de înot adecvate.

Art.64. Copiii până la 2 ani trebuie să poarte un scutec de înot curat acoperit cu material impermeabil, care să se potrivească perfect în jurul picioarelor și a taliei. Scutecul standard nu este permis.

Art.65. Scutecul trebuie verificat în permanență. În cazul în care scutecul se murdărește, copilul trebuie să părăsească  bazinul și nu poate reveni până când nu a fost spălat și i s-a schimbat scutecul.

Art.66. Schimbarea scutecelor nu este permisă în zona bazinelor. Sunt disponibile locuri special amenajate în vestiar sau toaletele "Mama și copilul".  

Art.67. Copiii în vârstă de 6 ani sau mai mari trebuie să se schimbe în vestiare cu persoane de acelaș sex.

Art.68. Grupurile nu trebuie să monopolizeze o anumită zonă a bazinului și prin urmare să limiteze utilizarea acestuia sau să-i intimideze pe ceilalți utilizatori.   

Art.69. Alimentele și băuturile pot fi consumate doar la bar și restaurante sau în alte zone desemnate. Produsele alimentare și băuturile nu sunt permise pe marginea bazinelor. Toate gunoaiele trebuie depozitate în recipientele desemnate.    

Art.70. Telefonul de birou și sistemul de sonorizare public nu poate fi utilizat decât de personalul aquaparkului pentru a transmite mesaje de natură urgentă sau de a comunica informații pentru facilitarea șederii vizitatorilor.

Art.71. Dispozitivele de plutire utilizate de vizitatori trebuie să fie de mărime adecvată concepute pentru a oferi suport vertical și pentru a menține capul deasupra suprafeței apei. Pot fi purtate cu condiția ca cei care nu știu să înoate să fie supravegheați de o persoană responsabilă cu vârsta minimă de 18 ani îmbrăcată cu haine de înot adecvate.

Art.72. Folosirea prosoapelor în saunele uscate este obligatorie.

Art.73. Purtarea ochelarilor de vedere în bazine este descurajată, se permite doar dacă este absolut necesar.

Art.74. Respectarea regulamentului este obligatorie pentru toți clienții aquaparkului.

Art.75. Constituie contravenţie săvârșirea de către persoane fizice sau juridice a faptelor descrise la Art. 34 - 72, dacă nu au fost comise în altfel de condiții încât potrivit legii penale să fie considerate infracțiuni

  • se sancţionează cu amendă cuprinsă între 500 lei şi 1000 lei faptele descrise la Art. 34 - 61
  • se sancţionează cu amendă cuprinsă între 100 lei şi 500 lei faptele descrise la Art. 62 – 72.

Art.76. Persoanele găsite vinovate de exploatarea defectuoasă a instalațiilor, toboganelor, utilajelor, bunurilor Aquaparkului Oradea, cu bună știință sau din neglijență, cei care provoacă acte de vandalism sau sunt găsiți vinovați de furt, au obligația de a suporta integral valoarea pagubei produse. Împotriva acestora, conducerea aquaparkului poate acționa contravențional sau penal. Părinții sau însoțitorii sunt obligați să suporte orice pagubă produsă de copilul lor minor. La sesizarea nerespectării regulamentului, orice persoană poate fi înlăturată de îndată din incinta aquaparkului.

 

Capitolul V

Drepturile și obligațiile administrației Aquaparkului Oradea

Art.77. Administrația aquaparkului are următoarele drepturi:

  1. să încaseze tarifele de intrare în aquapark
  2. să aplice numai tarifele reglementate şi aprobate de Consiliul Local al Municipiului Oradea
  3. să propună modificarea tarifelor pentru acces, tarifelor pentru prestări servicii și prețurilor pentru vânzări.
  4. la atingerea numărului maxim de clienți a capacității aquaparkului (2000 persoane), să permite accesul altor clienți doar în număr egal cu numărul celor care părăsesc aquaparkul
  5. să modifice orarul de funcționare al aquaparkului, toboganelor și bazinelor
  6. pe perioada lucrărilor de întreținere sau renovare, precum și la evenimentele periodice organizate în aquapark, unele servicii nu vor fi disponibile, fie parțial sau în întregime. Clienții Aquaparkului Oradea vor fi informați în prealabil de către administrația aquaparkului. În aceste situații administrația nu datorează despăgubiri clienților
  7. în cazuri motivate temeinic (probleme tehnice, evenimente de forță majoră, etc.) administratorul are dreptul să închidă integral sau parţial aquaparkul. Pentru aceasta, societatea  nu datorează despăgubiri clienţilor
  8. la scăderea serviciilor din motive tehnice, administratorul își rezervă dreptul să decidă dacă schimbă tariful sau programul de funcționare
  9. să inițieze modificarea şi/sau completarea contractului de concesiune, în cazul modificării reglementarilor şi/sau a condiţiilor tehnico-economice care au stat la baza încheierii acestuia, prin acte adiţionale şi cu aprobarea prealabilă a Primăriei Municipiului Oradea
  10. să nu permită accesul în incinta aquaparkului a persoanelor în stare de ebrietate, care au tulburat ordinea și liniștea publică în incintă, care au provocat daune patrimoniului aquaparkului, care nu respectă normele de igienă personală, etc
  11. să aplice, prin angajații săi însărcinați cu paza și protecția aquaparkului, măsurile de sancționare a faptelor ce constituie contravenție, în cazul constatării încălcării de către utilizatori a interdicțiilor stabilite prin prezentul regulament; să sesizeze angajații Poliției Comunitare sau ai Poliției Municipale în cazul încălcării de către utilizatori a liniștii și ordinii publice sau în cazul în care, potrivit legii penale, faptele constatate constituie infracțiuni
  12. să atragă finanțări și sponsorizări ale activităților cultural-sportive organizate în incinta aquaparkului
  13. în cazul în care clientul nu achită la plecare din aquapark suma restantă, se întocmește un proces-verbal prin care se iau datele de identificare ale clientului, urmând ca acesta să achite suma în cel mai scurt timp posibil. Dacă clientul nu cooperează cu administrația aquaparkului, se cheamă organele abilitate pentru a rezolva cazul.

Art.78. Administraţia aquaparkului este obligată să îndeplinească indicatorii de performanţă pentru serviciile specializate, astfel:

  1. întreţinerea, curăţenia drumurilor şi aleilor din incinta aquaparkului se efectuează în tot timpul anului pe toată durata zilei, în scopul păstrării unui aspect salubru al domeniului public
  2. dezinsecţia şi deratizarea aquaparkului se va efectua cu respectarea normelor legale în vigoare
  3. amenajarea, întreţinerea şi înfrumuseţarea zonelor verzi se va realiza astfel încât să îndeplinească funcţiile pentru care au fost create: o funcţia ecologică - urmărindu-se aplicarea de măsuri pentru combaterea poluării apei, solului şi a aerului; o funcţia de utilitate publică - asigurându-se condiţii pentru odihnă, agrement, jocurile pentru copii, prin întreţinerea în stare bună de funcţionare a utilităţilor din incinta aquaparkului şi salubrizarea plajei; o funcţie complementară - asigurându-se condiţii pentru funcţionarea normală a comerţului, alimentaţiei publice
  4. întreţinerea bazinelor, duşurilor, grupurilor sanitare se va face respectându-se normele igienico-sanitare în vigoare
  5. se vor asigura informații expuse într-un loc vizibil prin montarea unor panouri la fiecare bazin cu privire la temperatura, adâncimea apei, etc
  6. se va asigura personal calificat în acţiunile de salvare a celor aflaţi în pericol de înec, precum şi funcţionarea unui punct sanitar de prim-ajutor cu personal calificat
  7. se va asigura buna funcţionare a iluminatului public pe căile de acces spre aquapark şi în incinta lui pe aleile pietonale, drumuri asfaltate şi parcare
  8. se va asigura paza aquaparkului angajând în acest scop personal specializat
  9. dezvoltă, promovează calitatea și eficiența serviciului public de administrare, întreținere și exploatare a aquaparkului în scopul asigurării unei zone de agrement moderne, dotate cu instalații, clădiri, terenuri de sport, bazine de înot, spații de joacă pentru copii, etc în condiții optime de funcționare, supravegheate cu unități moderne de monitorizare și control a accesului utilizatorilor în incinta obiectivului, administrate și întreținute de personal specializat
  10. să obţină de la autorităţile competente avizele, autorizaţiile şi licenţele, potrivit legii
  11. să asigure parametrii de performanță stabiliţi prin contractul de delegare de gestiune şi să îmbunătăţească în mod continuu calitatea serviciilor prestate, în scopul realizării exigentelor consumatorilor
  12. să aplice metode performante de management, care să conducă la reducerea costurilor de operare
  13. să asigure păstrarea integrității, protejarea și valorificarea optimă a patrimoniului încredințat
  14. să răspundă de aplicarea măsurilor privind protecția mediului înconjurător, protecția sănătății publice, protecția și securitatea muncii, paza și stingerea incendiilor
  15. să colaboreze cu instituții publice și private în vederea optimizării serviciilor prestate

Art.79. Nerespectarea prevederilor de la Art. 78 din prezentul regulament constituie abatere disciplinară și se sancționează conform Regulamentului Intern al S.C. A.D.P. S.A. și a legislației incidente.   

 

Capitolul VI

Finanțarea Aquaparkului Oradea

Art.80. Finanțarea cheltuielilor de funcționare și exploatare a aquaparkului se asigură din taxe de intrare, tarife pentru prestări servicii ( turistice, recreative, publicitare, cursuri înot, scufundări, organizare evenimente private, programe de tratament și înfrumusețare),  precum și din alte activități comerciale. Dacă veniturile vor fi mai mici decât cheltuielile diferența va fi acoperită de Consiliul Local prin subvenție. Cheltuielile pentru investiții vor fi finanțate de către Consiliul Local.

 

Capitolul VII

Prețuri și tarife

Art.81. Nivelul prețurilor și/sau tarifelor pentru plata serviciilor de administrare, întreținere și exploatare a aquaparkului se fundamentează pe baza costurilor de exploatare, a costurilor de întreţinere şi reparaţii, a amortismentelor aferente capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, și include o cotă pentru crearea resurselor necesare dezvoltării și modernizării infrastructurii edilitar-urbane, precum şi profitul operatorului.

Art.82. Aprobarea prețurilor și/sau tarifelor se face de către Consiliul Local, anual prin hotărârea de aprobarea a impozitelor, taxelor și tarifelor pentru anul următor sau prin hotărâri individuale.

Art.83. Cuantumul și regimul redevenței datorate de către operatorul de serviciu autorității administratiei publice locale se stabilește prin hotărâre a Consiliului Local.

Art.84. Structura și nivelul prețurilor și/sau tarifelor vor fi stabilite astfel încât:

  • să acopere costul efectiv al prestării serviciului de administrare, întreținere și exploatare al aquaparkului
  • să acopere cel puțin sumele investite și cheltuielile curente de întreținere și exploatare
  • să descurajeze consumul excesiv și risipa
  • să încurajeze investițiile de capital
  • să respecte autonomia financiară a operatorului

Art.85. Aplicarea de către operator a prețurilor și tarifelor avizate și aprobate de Consiliul Local este obligatorie.

Art.86. Operatorul de serviciu datorează autorității administratiei publice locale plata   redevenței care este stabilită prin contractul de delegare de gestiune.

 

Capitolul VIII

Dispoziții finale

Art.87. Nerespectarea prezentului regulament atrage răspunderea disciplinară,  administrativ-materială, civilă ori, după caz, penală, în sarcina persoanelor vinovate de abaterile săvârşite.

Art.88. Constatarea şi sancţionarea contravenţiilor se face de către personalul aquaparkului.

Art.89. Pagubele pricinuite prin săvârşirea contravenţiilor se recuperează conform legii:

  • disciplinar, material sau penal, după caz, pentru personalul aquaparkului;
  • contravenţional, civil sau penal, după caz, pentru alte persoane fizice sau juridice;

Art.90. Suma stabilită cu titlu de amendă se poate încasa pe loc de către administraţia aquaparkului pe bază de chitanţă.

Art.91. În cazul în care anumite stări de fapt îi împiedică sau nu au posibilitatea personală de oprire, înlăturare sau prevenire a unor nereguli sau pagube, angajaţii aquaparkului sunt obligaţi să sesizeze organele de pază şi ordine şi conducerea S.C. Administrația Domeniului Public  S.A.

Art.92. Administratorul aquaparkului, împreună cu toţi angajaţii din subordine, sunt obligaţi ca în cadrul îndeplinirii sarcinilor specifice, să manifeste grijă, disciplină, iniţiativă constructivă şi o bună colaborare.

Art.93. Toţi angajaţii aquaparkului sunt obligaţi să cunoască prevederile prezentului regulament şi a actelor normative cu aplicare în activitatea pe care o desfăşoară şi să ia măsuri de prevenire, stopare sau înlăturare a oricăror nereguli sau abateri.

Art.94.  Măsurile de răspundere disciplinară sau materială se aplică de către:

  • administratorul aquaparkului pentru personalul din subordine
  • conducerea SC Administrația Domeniului Public SA pentru administratorul aquaparkului

Art.95.  Actele necesare pentru aplicarea sancțiunilor se întocmesc în conformitate cu prevederile Codului Muncii și a Contractului Colectiv de Muncă, la termenele și potrivit metodologiei stabilite pe genuri de răspunderi (disciplinare, contravenționale, materiale).

Art.96. Prezentul regulament de organizare și funcționare se modifică și se completează ori de câte ori intervin modificări în legislație sau în structura organizatorică a administrației.

Director General

Liviu Andrica



Proiect în desfăşurare Complex Wellness Termal “Nymphaea”

Prin prezentul proiect se propune dezvoltarea turismului de agrement în municipiul Oradea prin construirea unui complex wellness termal format dintr-un ansamblu de 6 corpuri de clădire, 7 bazine exterioare şi amenajări peisagere, sportive şi de agrement, în conformitate cu tema de proiectare elaborată de către autoritatea contractantă, Municipiul Oradea.

Complexul Wellness Termal Nymphaea.

Prezenta investiţie este încadrată în Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 - „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului", Domeniul major de intervenţie 5.2 „Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale şi creşterii calităţii serviciiilor turistice".

Complexul Wellness Termal Nymphaea2.

Teritoriul luat în studiu pentru construirea complexului este amplasat în zona intravilan a localităţii Oradea, în partea estică a acesteia pe malul drept al râului Crişul Repede în zona actuală a ştrandului municipal existent.

Complexul Wellness Termal Nymphaea7.

Conform regulamentului aferent strategiei de dezvoltare a municipiului Oradea terenul este amplasat în zona C6 – zonă comercială de recreere care permite realizarea de parcuri, parcuri de distracţie, funcţiuni de recreere lângă cursuri de apă, unele activităţi comerciale legate de aceste funcţiuni. Investiţia propusă se încadrează în aceste reglementări.

Complexul Wellness Termal Nymphaea3.

Pentru integrarea complexului în cadrul natural existent - amplasarea pe malul râului Crişul Repede – prin proiect se va amenaja şi malul râului, respectiv zona cuprinsă între râu şi digul existent cu spaţii verzi şi alei pietonale conform protocolului încheiat între Primaria Municipiului Oradea şi Administraţia Bazinală de Apă Crişuri Oradea.

Suprafaţa totală amenajată prin proiect este 67694,6 mp conform delimitărilor de pe planul de situaţie.

Complexul Wellness Termal Nymphaea4.

Incinta propusă este mărginită în partea de nord-vest de incinta hotelului Double Tree by Hilton, la sud-vest de râul Crişul Repede, la sud-est de incinta sportivă Dinamo iar la nordest de Aleea Ştrandului/Strada Codrilor.

Complexul Wellness Termal Nymphaea5.

Accesul principal se va realiza de pe strada Codrilor.

Terenul este în prezent ocupat de construcţii ale actualului ştrand municipal. În zona nordică a amplasamentului se află bazinul olimpic de înot şi bazinul de înot acoperit, iar în zona estică se află puţul forat de apă geotermală aflat în proprietatea SC TRANSGEX SA. Aceste construcţii se vor menţine şi integra în viitorul complex de agrement, restul bazinelor exterioare şi anexele aferente, platforme se vor demola integral.

Complexul Wellness Termal Nymphaea6.

Pentru stabilirea adâncimii apelor subterane şi a naturii terenurilor, necesare pentru stabilirea cotelor de fundare, înainte de elaborarea proiectelor de execuţie a obiectivelor propuse în cadrul acestui studiu s-a întocmit un studiu geotehnic.

Complexul Wellness Termal Nymphaea7.

Caracteristicile clădirilor propuse:

  • C1 - clădirea principală
  • C2 - punct de alimentaţie publică 1
  • C3 - punct de alimentaţie publică 2
  • C4 – Ansamblu tobogane exterioare
  • C5 – Grup social 1
  • C6 – Grup social 2
  • Be1 – Bazin exterior 1 – cu acces din interior
  • Be2 – Bazin adulţi
  • Be3 – Bazin copii
  • Be4 – Bazin cu valuri
  • Be5 – Bazin înot
  • Be6 – Bazin sărituri
  • Be7 – Bazin tobogane

Suprafaţă construită totală: 12204,01 m2

Suprafaţă desfăşurată: 18532,58 m2

Anunţuri

  • LICITAŢIE publică privind “Achiziţionarea a 2 tractoare cu cabină şi 2 remorci monoax pentru Cimitirul Municipal Oradea” +

    Nr. inregistrare: 10080/06.09.2016 APROBAT Director general Andrica Liviu INVITATIE DE PARTICIPARE   Prin prezenta, vă invitam să participaţi la procedura Read More
  • LICITAŢIE publică cu strigare în vederea închirierii următoarelor spaţii comerciale: +

    Administraţia Domeniului Public SA. Nr. _______ din _________________ SE APROBĂ DIRECTOR GENERAL ANDRICA LIVIU ANUNŢ LICITAŢIE ADMINISTRAŢIA DOMENIULUI PUBLIC SA. Read More
  • Regulamentul de Organizare si Functionare impreuna cu Lista de tarife pentru Aquapark +

    In sedinta Consiliului Local al Municipiului Oradea din data de 29.06.2016, s-au aprobat Regulamentul de Organizare si Functionare impreuna cu Read More
  • LICITAŢIE pentru achiziţionarea contractului „Devierea conductelor de apa si canalizare in zona pasajului de legatura dintre Parcarea D+P si Piata Rogerius” +

    Nr. Inregistrare: 6882/21.06.2016 Aprobat Director general Andrica Liviu   ANUNT DE PARTICIPARE   Prin prezenta, va invitam sa participati la Read More
  • LICITAŢIE pentru achiziţionarea contractului de lucrari „AMENAJARI EXTERIOARE SEDIU ADMINISTRATIV” +

    Nr. Inregistrare: 6512/15.06.2016 Aprobat Director general Andrica Liviu   ANUNT PARTICIPARE   Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Comunicate

  • Minuta dezbaterii publice cu privire la proiectul regulamentului de organizare si functionare impreuna cu lista de tarife pentru Aquaparkul Oradea +

    In baza prevederilor Legii nr 52/2003 privind transparenta decizionala in Read More
  • Dezbatere publică privind Regulamentul de Organizare şi Funcţionare împreună cu propunerea Listei de tarife pentru Aquaparkul Oradea - MODIFICARE +

      DEZBATERE PUBLICĂ În conformitate cu prevederile art.7 din Legea Read More
  • Dezbatere publică privind Regulamentul de Organizare şi Funcţionare împreună cu propunerea Listei de tarife pentru Aquaparkul Oradea +

    Nr. 4898 din 11.05.2016 DEZBATERE PUBLICA 11.05.2016 In conformitate cu Read More
  • COMUNICAT privind Ziua Morţilor 2015 +

    COMUNICAT privind Ziua Mortilor 2015 Conducerea SC Administratia Doemniului Public Read More
  • Predarea amplasamentului - Parcarea Rogerius +

    SC Administrația Domeniului Public SA a predat luni, 07.09.2015 amplasamentul Read More
  • 1

Ştiri

  • Gratis e prea scump +

    Dacă ar fi fost "normali" la cap, primarul Oradiei şi Read More
  • Închis pentru... deschidere! Noul Aquapark va fi deschis abia către final de sezon şi la preţuri nepopulare +

    Clădirea străluceşte a nou, aruncând lumini vesele pe gresia multicoloră Read More
  • Piaţa Obor s-a înnoit: în locul gheretelor dărăpănate are chioşcuri uniforme +

    De câteva zile, vechile gherete din piaţa Obor, care găzduiau Read More
  • Cadou de la Nyíregyháza: Zoo Oradea a primit o leoaică, patru antilope şi un vultur +

    Ţuţu, leul Grădinii Zoologice din Oradea, este de marţi un Read More
  • Şeful ADP, Liviu Andrica: "Pieţele vor continua să meargă pentru că, spre deosebire de supermarketuri, au suflet" +

    De la pieţari nemulţumiţi de condiţiile în care îşi vând Read More
  • 1
  • 2