Nr. Inregistrare: 5636/25.05.2016
Aprobat
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE PARTICIPARE
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului „DESFACERE SI REFACERE LINIE DE TRAMVAI IN ZONA PASAJULUI DE LEGATURA DINTRE PARCAREA D+P SI PIATA ROGERIUS”
Valoarea estimata a achizitiei: 79.832,20 lei, fara TVA, respectiv 17.695,65 euro, la cursul BNR din 24.05.2016, 1 euro = 4,5114 lei, din care:
Codul CPV: 45111300 – 1 – lucrari de demontare
45255400 – 3 – lucrari de montaj
34941300 - 8 – şine de tramvai
Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile de la data de depunere a ofertelor.
Modul de finalizare a achizitiei directe : incheierea unui contract de achizitie publica
Documentele de calificare solicitate sunt mentionate in Fisa de date atasata invitatiei
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea
Modul de întocmire a ofertei
Documentele de calificare, împreună cu propunerea financiară, se întocmesc într-un singur exemplar original (si o copie) şi se introduc fiecare în plicuri separate, marcate corespunzător. Cele 2 plicuri se introduc într-un plic exterior, închis şi netransparent.
Plicul exterior trebuie să fie marcat cu:
1.Denumirea şi adresa autorităţii contractante, denumirea obiectului achiziţiei directe pentru care s-a depus oferta (Oferta privind achiziţia directă a contractului „DESFACERE SI REFACERE LINIE DE TRAMVAI IN ZONA PASAJULUI DE LEGATURA DINTRE PARCAREA D+P SI PIATA ROGERIUS”).
- Denumirea şi adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei întarziate nedeschisă. Toate aceste specificatii se gasesc in fisa de date a achizitiei.
- precum şi cu inscriptia: A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 01.06.2016, ora 12:00.
Plicului exterior i se vor ataşa, într-o folie de plastic transparentă, documentele care însoţesc oferta, după cum urmează:
- Scrisoarea de înaintare
- Garanţia bancară
Garantia de participare: 1.596,64 lei (798,32 lei pentru IMM)
Criteriul de atribuire: - preţul cel mai scăzut, fără TVA, dintre ofertele declarate admisibile. Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante:
DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR: 01.06.2016 ora 10:00. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 01.06.2016 ora 12:00, la sediul SC ADP SA. Formularele si caietul de sarcini sunt ataşate invitaţiei de participare pe site-ul autorităţii contractante www.adporadea.ro.
Birou Achizitii Publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Fisa de date
- Sectiunea Formulare
- PT CS pasaj tramvai Rogerius refacut
- Incadrare tramvai
- Plan situatie refacut tramvai pasaj Rogerius
- Sectiune longitudinala
- Sectiune transversala refacuta