Nr. Inregistrare: 5473/23.05.2016

Aprobat

Director general

Andrica Liviu

 

INVITATIE PARTICIPARE

 

Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului „Servicii de mentenanţă instalaţii de stins incendiu, instalaţii sanitare, instalaţii de încălzire-răcire, instalaţii de ventilare, instalaţii centrală termică din Piaţa Rogerius Oradea

Valoarea estimata a achizitiei: 4.950 lei/luna fara tva, respectiv  59.400 lei/an, fara tva. Aceasta valoare reprezinta 13.181,54 euro la cursul BNR din data de 20.05.2016, un euro = 4,5063 lei

Codul CPV:    50800000 – 3  - diverse servicii de întreţinere şi de reparare

                    50324200 -  4  - servicii de întreţinere preventivă

 Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor.

 Modul de finalizare a achizitiei directe: incheierea unui contract de achizitie publica

    * Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza

    * Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.

    * Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.

Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.

Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea

Modul de întocmire a ofertei

Documentele de calificare, costand in:

  1. Copie dupa CUI
  2. Copie dupa certificatul constatator de la ORC, actualizat
  3. Fisa de informatii generale
  4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art nr. 181
  5. Declaratie privind situaţia personală a operatorului economic
  6. declaratie privind principalele servicii similare in ultimii 3 ani.

împreună cu propunerea financiară se întocmesc într-un singur exemplar original şi se introduc fiecare în plicuri separate, marcate corespunzător. Cele 2 plicuri se introduc într-un plic exterior, închis şi netransparent. Fisa de informatii generale si declaratiile se gasesc la Sectiunea formulare.

Plicul exterior trebuie să fie marcat cu:

1.Denumirea şi adresa autorităţii contractante, denumirea obiectului achiziţiei directe pentru care s-a depus oferta (Oferta privind achiziţia directă a contractului „servicii de mentenanţă instalaţii de stins incendiu, instalaţii sanitare, instalaţii de încălzire-răcire, instalaţii de ventilare, instalaţii centrală termică din Piaţa Rogerius Oradea

  1. Denumirea şi adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei întarziate nedeschisă.
  2. precum şi cu inscriptia: A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 02.06.2016, ora 12:00.

Plicului exterior i se vor ataşa, într-o folie de plastic transparentă, documentele care însoţesc oferta după cum urmează:

  1. Scrisoare de înaintare  
  2. Garanţia de participare in suma de 1.188 lei

Criteriul de atribuire: - preţul cel mai scăzut, fără TVA, dintre ofertele declarate admisibile. Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante.

DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR:  02.06.2016 ora 10:00. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 02.06.2016 ora 12:00, la sediul SC ADP SA. Informatii suplimentare la tel 0733/110035 sau pe siteul www.adporadea.ro.

 

Birou Achizitii Publice

Alexandru Florin

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării presupune acordul dumneavoastră conform politicii de confidenţialitate.

  Sunt de acord cu cookies.
Regulamentul UE 2016/679 (Regulamentul GDPR)