Nr.inregistrare: 6255/08.06.2016
APROBAT
Director general
Andrica Liviu
ANUNT DE PARTICIPARE
Prin prezenta, vă invităm să participaţi la licitatia privind achiziţionarea contractului “Servicii de pază şi protecţie la 7 locatii aflate în administrarea SC ADP SA Oradea”
Valoarea estimata:
- Pretul unitar: - 11,30 lei/ora, fara tva
- Pretul total pe 47.320 ore/an: - 534.716 lei, fara tva
Oferta se va intocmi astfel: - pretul pe ora fara tva, si pretul total pe cele 47.320 ore/an fara tva.
Categoria serviciilor de - anexa 2- categoria 23 – La servicii de investigatie si de siguranta
CPV: De la 79700000-1 la 79721000-4
Codul CPV: 79713000-5 – servicii de pază
Sursa de finanţare: bugetul SC ADP SA Oradea;
Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile de la data limită de depunere a ofertelor
Obiectul achiziţiei: achiziţionarea contractului “Servicii de pază şi protecţie la 7 locatii aflate în administrarea SC ADP SA Oradea”
Anexa 2 la Legea 98/2016
Modul de finalizare a achizitiei: incheierea unui contract de servicii
Documentele de calificare solicitate- conform caietului de sarcini si a fişei de date ataşate prezentei
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante: Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea, judeţul Bihor
Data limită pentru depunerea ofertei- 17.06.2016- ora 10:00.
Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 17.06.2016 ora 12:00 la sediul SC ADP SA Oradea.
Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut.
Garantia de participare: 10.694,32 lei (5.347,16 lei pentru IMM)
Formularele, fisa de date, caietul de sarcini, anexa la formularul de oferta sunt atasate invitatiei de participare, pe site-ul www.adporadea.ro
Consilier Achiziţii Publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Clarificare site - erata
- Caiet de sarcini
- Fisa de date
- Sectiunea Formulare