Nr.inregistrare: 6255/08.06.2016

APROBAT

Director general

Andrica Liviu


ANUNT DE PARTICIPARE

 

Prin prezenta, vă invităm să participaţi la licitatia privind achiziţionarea contractului Servicii de pază şi protecţie la 7 locatii aflate în administrarea SC ADP SA Oradea”

Valoarea estimata:

  • Pretul unitar:  - 11,30 lei/ora, fara tva
  • Pretul total pe 47.320 ore/an: -  534.716 lei, fara tva

Oferta se va intocmi astfel: - pretul pe ora fara tva, si pretul total pe cele 47.320 ore/an fara tva.

Categoria serviciilor de - anexa 2categoria 23 – La servicii de investigatie si de siguranta

CPV: De la 79700000-1 la 79721000-4

Codul CPV: 79713000-5 – servicii de pază

Sursa de finanţare: bugetul SC ADP SA Oradea;

Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile de la data limită de depunere a ofertelor

Obiectul achiziţiei: achiziţionarea contractului Servicii de pază şi protecţie la 7 locatii aflate în administrarea SC ADP SA Oradea”

Anexa 2 la Legea 98/2016

Modul de finalizare a achizitiei: incheierea unui contract de servicii

Documentele de calificare solicitate- conform caietului de sarcini si a fişei de date ataşate prezentei

Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante: Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea, judeţul Bihor

Data limită pentru depunerea ofertei- 17.06.2016- ora 10:00.

Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 17.06.2016 ora 12:00 la sediul SC ADP SA Oradea.

Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut.

Garantia de participare: 10.694,32 lei (5.347,16 lei pentru IMM)

Formularele, fisa de date, caietul de sarcini, anexa la formularul de oferta sunt atasate invitatiei de participare, pe site-ul www.adporadea.ro

 

Consilier Achiziţii Publice

Alexandru Florin

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării presupune acordul dumneavoastră conform politicii de confidenţialitate.

  Sunt de acord cu cookies.
Regulamentul UE 2016/679 (Regulamentul GDPR)