Nr inregistrare:  11364/06.10.2016

APROBAT 

Director general  

Andrica Liviu

INVITATIE DE PARTICIPARE

privind furnizarea a 1800 de prosoape de hartie SCOTT MAX si 4356 de role de hartie igienica Jumbo pentru Aqupark Nymphaea Oradea

 

Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului “furnizare a 1800 de prosoape de hartie SCOTT MAX si 4356 de role de hartie igienica Jumbo pentru Aqupark Nymphaea Oradea”. Caracteristicile tehnice ale produselor sunt:

Prosoapele de hartie SCOTT MAX - să fie de culare alba, cu 1 strat, 320 m, KC-6691

Hartia igienica Jumbo - sa fie de culoare alba, 2 straturi, 200 m, KC-8024

Valoarea estimata a achizitiei :

- pret unitar prosop hartie SCOTT MAX – 40 lei fara tva/rola

- pret unitar hartie igienica Jumbo - 5 lei fara tva/rola 

- pret total:

  • 72.000 lei fara tva/1800 role prosop hartie SCOTT MAX
  • 21.780 lei fara tva/4356 role prosop hartie ingienica Jumbo

Total: 93.780 lei fara tva

Codul CPV : 33760000 – 5 – hartie igienica, servete din hartie pentru maini si servete de masa

Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor

Modul de finalizare a achizitiei directe :  contract privind furnizarea a 1800 de role de prosoape de hartie SCOTT MAX si 4356 de role de hartie igienica Jumbo.

Garantia de participare: 1875,6 lei

Modul de intocmire al ofertei

Documentele de calificare, costau in:

  1. Copie dupa CUI
  2. Copie dupa certificatul constatator de la ORC, actualizat
  3. Fisa de informatii generale.
  4. Certificat fiscal privind datoriile fata de bugetul local
  5. Certificat privind datoriile fata de bugetul de stat.
  6. Se accepta, in lipsa certificatelor fiscale, o declaratie pe proprie raspundere cum ca ofertantul nu are datorii fata de cele doua bugete.
  7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art nr. 164,165,167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
  8. Declaratie privind situaţia personală a operatorului economic
  9. declaratie privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani.

Oferta va contine:

a)  documentele de calificare solicitate mai sus;

b) propunerea tehnica:- care se va elabora in conformitate cu cerintele tehnice mentionate mai sus. In acest scop propunerea tehnica va contine:

  • descriere cat mai detaliata a specificatiilor tehnice descrise mai sus;
  • ofertantul îşi va asuma prin propunerea tehnică obligativitatea de a asigura calitatea produselor furnizate şi garanţia pentru fiecare produs

c) propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul unitar pe fiecare produs si pretul total in lei fara TVA. Pretul ofertei este considerat ferm exprimat, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.

    * Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza

    * Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.

    * Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.

Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.

Criteriul de atribuire - pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admisibile

Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea

Data limita pentru depunerea ofertelor este 14.10.2016 ora 10:00

Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 14.10.2016, ora 12.00, Piata Emanuil Gojdu nr 21 Oradea, la sediul autoritatii contractante.

 

Consilier achizitii publice

Alexandru Florin

Acest site folosește cookies. Continuarea navigării presupune acordul dumneavoastră conform politicii de confidenţialitate.

  Sunt de acord cu cookies.
Regulamentul UE 2016/679 (Regulamentul GDPR)