Nr. inregistrare: 8355/21.09.2015
INVITATIE DE PARTICIPARE
Prin prezenta, vă invitam să participaţi la procedura de achiziţie directă a contractului privind ”lucrari de racordare la agentul termic primar la obiectivul realizare a unei parcari subterane pe strada Independentei din Oradea”
Valoarea estimata a achizitiei : 82.922 lei fara tva reprezentand echivalentul in lei a 18.755 euro la cursul comunicat de BNR la data de 18.09.2015, un euro = 4,4211 lei
Codul CPV: 45331100 – 7 – lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala
44167110 – 2 - racorduri
Sursa de finanţare: .bugetul de investitii al SC ADP SA Oradea
Perioada de valabilitate a ofertelor: .40 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Obiectul achizitiei directe: „lucrari de racordare la agentul termic primar la obiectivul realizare a unei parcari subterane pe strada Independentei din Oradea”
Modul de finalizare a achizitiei directe: incheierea unui contract de achizitie publica
Documentele de calificare solicitate
- Se vor prezenta urmatoarele documente:
- Declaratie privind situatia personala a ofertantului” (conform formularului anexat in documentatie- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180,181 si 69ˆ1 din OUG 34/2006
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cui) de pe langa Tribunalele Teritoriale sau Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lângă tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor – 30 zile din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei.
Forma de prezentare - certificatul de inregistrare se va prezenta în copie lizibilă stampilata, semnata de către reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul";
- Fisa de informatii generale – (Formular nr. 11-INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (……………).
- Experienta similara - Declaraţie privind lista principalelor lucrari similare efectuate în ultimii 5 ani (2010, 2011, 2012, 2013, 2014) (Formular nr. D anexat) – din care sa rezulte realizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract, insotit de copia xerox a respectivului contract.
Oferta va contine:
a) documentele de calificare solicitate mai sus;
b) propunerea tehnica:- care se va elabora in conformitate cu cerintele caietelor de sarcini si a celor din lista cuprinzând cantităţilor de lucrări, in acest scop propunerea tehnica va contine:
- o descriere cat mai detaliata a specificatiilor tehnice continute in caietul de sarcini si în listă;
- ofertantul îşi va asuma prin propunerea tehnică obligativitatea de a asigura calitatea lucrărilor şi a garnta pentru ele.
c) propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul total in lei fara TVA. Propunerea financiara va cuprinde pe langa Formularul de Oferta si un centralizator (tabel) întocmit de ofertant, care va contine detalierea pretului total al ofertei.
Pretul ofertei total al ofertei va fi exprimat ferm, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* NU se acceptă asocieri, subcontractari sau angajamente ferme de sustinere din partea unui tert.
* NU se accepta oferte alternative la oferta de baza
* NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Ofertantii care incepand cu data de 20.02.2012 au refuzat semnarea contractului de achizitie publica sau si-au retras oferta dupa deschiderea acesteia, vor fi respinsi din toate achizitiile directe care se vor organiza pe parcursul anului 2015.
*Se solicita prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor.
Modul de intocmire a ofertei
Documentele de calificare impreuna cu propunerea tehnica si financiara se intocmesc intr-un singur exemplar si se introduc fiecare in plicuri separate marcate corespunzator. Cele 2 plicuri se introduc intr-un plic exterior, inchis si netransparent .
Plicul exterior trebuie sa fie marcat cu:
- denumirea si adresa autoritatii contractante,
denumirea obiectului achizitiei directe pentru care s-a depus oferta („Oferta privind achizitia directa ………………………” )
- denumirea si adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei intarziate nedeschisa
- precum si cu inscriptia: A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE 05.10.2015, ORA 10,00
- Plicului exterior i se vor atasa, intr-o folie de plastic transparenta, documentele care insotesc oferta dupa cum urmeaza :
1 scrisoarea de inaintare ( Formularul 2B*)
Criteriul de atribuire: - pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admisibile.
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante: Piaţa Emanuil Gojdu nr. 21, Oradea, judeţul Bihor
Data limită pentru depunerea ofertei- 05.10.2015 ora 9:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 05.10.2015 ora 10:00 la sediul SC ADP SA Oradea.
Consilier Achiziţii Publice
Alexandru Florin
Documentaţie necesară:
- Documentaţie atribuire
- Caiete de sarcini
- 1M DETALIU MONTAJ CONTOR
- 1RT PLAN DE SITUATIE PARCARE_P-TA INDEPENDENTIE
- 2M SCHEMA FUNCTIONARE PUNCT TERMIC
- 2RT DETALIU MONTAJ CONDUCTE INGROPATE
- 3RT PLAN RETELE GOSPODARII SUBTERANE
- DOC ATRIBUIRE RACORD TERMIC
- FORMULAR F1
- FORMULAR F2
- LISTE CU CANTITATI DE LUCRARI
- PLAN DE INCADRARE IN ZONA