Nr. inregistrare: 2300/04.03.2016
INVITATIE DE PARTICIPARE
Prin prezenta, vă invitam să participaţi la procedura de achiziţie directă a contractului de lucrari privind “Confectionare a 41 de module metalice cu rolete din aluminiu, a 10 panouri de gard si a unei porti de acces glisante in Piata Rogerius din Oradea”.
Valoarea estimata a achizitiei: 110.350 lei, fara TVA (valoarea estimata a unui modul - 2.400 lei + tva; valoarea estimata a unui panou gard – 950 lei + tva; valoarea estimata pentru poarta – 2.450 lei + tva) – echivalentul a 24.755,47 euro, la cursul BNR din data de 03.03.2016, 1 euro = 4,4576 lei
Codul CPV: – 45255400- 3 – lucrari de montaj
45421145 –2 – lucrari de instalare rolete
44231000- 8 – panouri prefabricate pentru garduri
Sursa de finanţare: bugetul SC ADP SA Oradea
Perioada de valabilitate a ofertelor: .40 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Obiectul achizitiei directe: lucrari
Modul de finalizare a achizitiei directe: incheierea unui contract de achizitie publica
Documentele de calificare solicitate
- Se vor prezenta urmatoarele documente:
- 1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului” (conform formularului anexat in documentatie- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180,181 si 69ˆ1 din OUG 34/2006
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cui) de pe langa Tribunalele Teritoriale sau Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lângă tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor – 30 zile din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei.
Forma de prezentare - certificatul de inregistrare se va prezenta în copie lizibilă stampilata, semnata de către reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul";
- Fisa de informatii generale – (Formular nr. 11-INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (……………).
- Experienta similara - Declaraţie privind lista principalelor lucrari similare prestate în ultimii 5 ani ( 2015,2014,2013, 2012, 2011) (Formular nr. D anexat) – din care sa rezulte prestarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract, insotita de copia xerox a respectivului contract in valoare de 50.000 lei fara tva.
Oferta va contine: -
- a) documentele de calificare solicitate mai sus;
- b) propunerea tehnica:-ofertantul îşi va asuma prin propunerea tehnică obligativitatea de a asigura calitatea lucrarilor efectuate prestate şi garnaţia pentru ele
- c) - propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul total in lei fara TVA.
Pretul ofertei total al ofertei va fi exprimat ferm, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* NU se acceptă asocieri, subcontractari sau angajamente ferme de sustinere din partea unui tert.
* NU se accepta oferte alternative la oferta de baza
* NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
*Se solicita prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor.
Modul de intocmire a ofertei
Documentele de calificare impreuna cu propunerea tehnica si financiara se intocmesc intr-un singur exemplar si se introduc fiecare in plicuri separate marcate corespunzator. Cele 2 plicuri se introduc intr-un plic exterior, inchis si netransparent .
Plicul exterior trebuie sa fie marcat cu:
- denumirea si adresa autoritatii contractante,
denumirea obiectului achizitiei directe pentru care s-a depus oferta („Oferta privind achizitia directa ………………………” )
- denumirea si adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei intarziate nedeschisa
- precum si cu inscriptia: A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE 08.03.2016, ORA 10,00
- Plicului exterior i se vor atasa, intr-o folie de plastic transparenta, documentele care insotesc oferta dupa cum urmeaza :
1 scrisoarea de inaintare ( Formularul 2B*)
Criteriul de atribuire: - pretul total cel mai scazut , dintre ofertele declarate admisibile.
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante: Piaţa Emanuil Gojdu nr. 21, Oradea, judeţul Bihor
Data limită pentru depunerea ofertei- 08.03.2016 ora 9:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 08.03.2016 ora 10:00 la sediul SC ADP SA Oradea. Se admite, la licitaţie, lipsa documentelor/certificatelor emise de autorităţi cu obligaţia ofertantului de a elabora o declaraţie pe proprie răspundere, câştigătorul licitaţiei având însă obligaţia de a completa documentele lipsă în termen de cel mult 5 zile de la adjudecare, înainte de semnarea contractului.
Formularele, caietul de sarcini si contractul tip sunt ataşate invitaţiei de participare, pe site-ul www.adporadea.ro.
Consilier Achiziţii Publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la licitație:
- Caiet de sarcini module Piața Rogerius
- Documentație atribuire
- Modulul 1
- Modulul 2
- Modulul 3
- Proiect gard