Nr inregistarre: 3898/14.04.2016APROBAT
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE DE PARTICIPARE
privind achiziţionarea a 36 de mese din fibra de sticla avand 2,5 m lungine, 1,2m latime si 0,9m inaltime, mese in trei trepte, pentru comercializarea florilor
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a 36 de mese din fibra de sticla avand 2,5 m lungine, 1,2m latime si 0,9m inaltime, mese in trei trepte, pentru comercializarea florilor
Valoarea totala estimata a achizitiei : 57.600 lei fara tva pentru 36 de mese (1.600 lei/masa fara tva), respectiv 12.895,13 euro, la cursul BNR din data de 07.04.2016, când 1 euro = 4,4668 lei
Codul CPV : 39121200-8 – mese din poliesteri armati cu fibra de sticla
Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor
Modul de finalizare a achizitiei directe : achizitionarea a 36 de mese din fibra de sticla avand 2,5 m lungine, 1,2m latime si 0,9m inaltime, mese in trei trepte, pentru comercializarea florilor de 2,5 m.
Documentele de calificare solicitate
-Conform fisei de date anexate
Oferta va conţine:
- Propunerea tehnică - un comentariu, articol cu articol, al specificaţiilor tehnice conţinute în Caietul de sarcini, astfel încât să se asigure posibilitatea verificării corespondenţei acesteia cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
- Propunerea financiară - se va prezenta în conformitate cu Formularul de Ofertă, care va cuprinde preţul total/masa si pretul total pe cele 36 de mese, fără TVA. Preţul va fi exprimat în lei (RON), fără TVA. Preţul ofertei este considerat ferm exprimat, neputând fi modificat sau ajustat pe toată perioada de derulare a contractului.
- conform fisei de date
Modul de intocmire a ofertei
- Conform fisei de date anexate
Pretul va fi exprimat in RON, fara TVA. Pretul ofertei este considerat ferm exprimat, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Criteriul de atribuire - pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admisibile
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea
Data limita pentru depunerea ofertei 28.04.2016 ora 10:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 28.04.2016, ora 12, Piata Emanuil Gojdu nr 21 Oradea, la sediul autoritatii contractante.
Documentatia de atribuire se poate ridica gratuit, de catre persoanele interesate de la sediul autoritatii contractante sau de pe siteul www.adporadea.ro.
- Documentație privind participarea la licitație:
- Caiet de sarcini
- Fișă de date Mese
- Formulare mese
- Schita mesei