Nr. Inregistrare: 5342/19.05.2016
Aprobat
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE PARTICIPARE
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului „Închidere cu geamuri şi uşi din profil aluminiu la spaţiile destinate comercializării cărnii şi produselor din carne, Tronson II, Piaţa Rogerius”
Valoarea estimata a achizitiei, compusa din 7 geamuri termopan profil aluminiu si 7 usi termopan profil aluminiu, in care sunt incluse si lucrarile de inchidere (montaj) este:
- pret unitar geam termopan profil aluminiu - 1.800 lei fara tva
- pret unitar usa termopan profil aluminiu - 2000 lei fara tva
Valoarea estimata totala a celor 7 gemuri si 7 usi termopan din profil aluminiu, descrise in schita anexa la caietul de sarcini, inclusiv lucrarile de inchidere (montaj), este de 26.600 lei fara tva.
Codul CPV: 45421100- 5 - instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe
45255400- 3 – lucrari de montaj
Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor.
Modul de finalizare a achizitiei directe : incheierea unui contract de achizitie publica
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea
Modul de întocmire a ofertei
Documentele de calificare, costand in:
- Copie dupa CUI
- Copie dupa certificatul constatator de la ORC, actualizat
- Fisa de informatii generale
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art nr. 181
- Declaratie privind situaţia personală a operatorului economic
- Certificat fiscal privind plata datoriilor la bugetul local
- Certificat fiscal privind plata datoriilor la bugetul de stat.
- În lipsa certificatelor fiscale se accepta la licitatie o declaratie pe propeie raspundere privind plata datoriilor la cele doua bugete.
- declaratie privind principalele lucrari similare in ultimii 5 ani.
împreună cu propunerea financiară se întocmesc într-un singur exemplar original şi se introduc fiecare în plicuri separate, marcate corespunzător. Cele 2 plicuri se introduc într-un plic exterior, închis şi netransparent. Fisa de informatii generale si declaratiile se gasesc la Sectiunea formulare.
Plicul exterior trebuie să fie marcat cu:
1.Denumirea şi adresa autorităţii contractante, denumirea obiectului achiziţiei directe pentru care s-a depus oferta (Oferta privind achiziţia directă a contractului „Închidere cu geamuri şi uşi din profil aluminiu la spaţiile destinate comercializării cărnii şi produselor din carne, Tronson II, Piaţa Rogerius”
- Denumirea şi adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei întarziate nedeschisă.
- precum şi cu inscriptia: A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 03.06.2016, ora 11:00.
Plicului exterior i se vor ataşa, într-o folie de plastic transparentă, documentele care însoţesc oferta după cum urmează:
- Scrisoare de înaintare
- Garanţia de participare: in suma de 532 lei
Criteriul de atribuire: - preţul cel mai scăzut, fără TVA, dintre ofertele declarate admisibile. Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante.
DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR: 03.06.2016 ora 9:00. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 03.06.2016 ora 11:00, la sediul SC ADP SA. Informatii suplimentare la tel 0733/110035 sau pe siteul www.adporadea.ro.
Birou Achizitii Publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Caiet de sarcini
- Sectiunea Formulare
- Inchidere geamuri -schita