Nr. Inregistrare: 6882/21.06.2016
Aprobat
Director general
Andrica Liviu
ANUNT DE PARTICIPARE
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului de lucrari „Devierea conductelor de apa si canalizare in zona pasajului de legatura dintre Parcarea D+P si Piata Rogerius”
Valoarea estimata a achizitiei: 388.000 lei, fara TVA
Codul CPV: 45322000 – 3 – lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare
Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile de la data de depunere a ofertelor.
Modul de finalizare a achizitiei directe : incheierea unui contract de achizitie publica
Documentele de calificare solicitate sunt mentionate in Fisa de date atasata invitatiei
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea
Modul de întocmire a ofertei
Documentele de calificare, împreună cu propunerea financiară, se întocmesc într-un singur exemplar original (si o copie) şi se introduc fiecare în plicuri separate, marcate corespunzător. Cele 2 plicuri se introduc într-un plic exterior, închis şi netransparent.
Plicul exterior trebuie să fie marcat cu:
1.Denumirea şi adresa autorităţii contractante, denumirea obiectului achiziţiei directe pentru care s-a depus oferta (Oferta privind achiziţia directă a contractului „Devierea conductelor de apa si canalizare in zona pasajului de legatura dintre Parcarea D+P si Piata Rogerius”).
- Denumirea şi adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei întarziate nedeschisă. Toate aceste specificatii se gasesc in fisa de date a achizitiei.
- precum şi cu inscriptia: A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 01.07.2016, ora 12:00.
Plicului exterior i se vor ataşa, într-o folie de plastic transparentă, documentele care însoţesc oferta, după cum urmează:
- Scrisoarea de înaintare
- Garanţia bancară
Garantia de participare: 7.760 lei (3.880 lei pentru IMM)
Criteriul de atribuire: - preţul cel mai scăzut, fără TVA, dintre ofertele declarate admisibile. Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante:
DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR: 01.07.2016 ora 10:00. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 01.07.2016 ora 12:00, la sediul SC ADP SA. Formularele, partea scrisa si partea desenata a proiectului sunt ataşate anuntului de participare pe site-ul autorităţii contractante www.adporadea.ro.
Birou Achizitii Publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Fisa de date
- Sectiunea Formulare
- A_Deviere retea apa fonta ductila Dn400mm_f3
- A_Dezafectare retele existente apa si canalizare_f3
- A_Dn400mm cu camine de beton cu garnitura Dn1000mm_f3
- IIA_DEVIERE CONDUCTE dosar raportare
- IIAA_DEVIERE CONDUCTE dosar raportare
- Memoriu Sifonare Final
- Plan de incadrare in zona Rogerius
- Plan De Situatie A3
- Plan Situatie Deviere Bransament Spital
- Sectiune Apa A1
- Sectiune Canal A1