Nr inregistrare: 11404/07.10.2016
APROBAT
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE DE PARTICIPARE
privind furnizarea a 1614 bucati de sapun spuma Gojo, 55 de bucati sapun spuma Prime Source, 480 de role medicale Medilux six si 72 flacoane de ulei parfumant Prime Source WC pentru Aqupark Nymphaea Oradea
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului “Furnizare a 1614 bucati de sapun spuma Gojo, 55 de bucati sapun spuma Prime Source, 480 de role medicale Medilux six si 72 de flacoane de ulei parfumant Prime Source WC pentru Aquapark Nymphaea Oradea”. Caracteristicile tehnice ale produselor sunt:
- Sapun spuma Gojo – pentru dozatorul cu apasare, dozeaza 3.100 de portii de spuma, GJ - 5161
- Sapun spuma Prime Source – pentru dozatorul cu senzor (Handicap), GJ - 5361.
- Rola medicala Medilux six – 2 straturi, 60 x 38 cm, lungime 50 m, CEL - 62657
- Ulei parfumant Prime Source WC – BPS - 1205
Valoarea estimata a achizitiei :
Valoare estimata:
- Pret unitar sapun spuma Gojo – 33 lei fara tva/bucata
- Pret unitar sapun spuma Prime Source - 49 lei fara tva/bucata.
- Pret unitar rola medicala Medilux six – 14 lei fara tva/rola
- Pret unitar ulei parfumant Prime Source WC - 29 lei fara tva/flacon
Valoare estimata totala
- Sapun spuma Gojo – 53.262 lei fara tva/1614 bucati
- Sapun suma Prime Source - 2.695 lei fara tva/55 bucati
- Rola medicala Medilux six - 6.720 lei fara tva/480 role
- Ulei parfumat Prime Source WC - 2088 lei fara tva/72 flacoane
- Total – 64.765 lei fara tva
Codul CPV :
33711900 - 6 – sapun
33140000 – 3 – consumabile medicale
33711000 – 7 - parfumuri si produse de toaleta
Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor
Modul de finalizare a achizitiei directe: contract privind furnizarea a 1614 bucati de sapun spuma Gojo, 55 de bucati sapun spuma Prime Source, 480 de role medicale Medilux six si 72 flacoane d ulei parfumat Prime Source WC pentru Aqupark Nymphaea Oradea
Garantia de participare: 1295,30 lei
Modul de intocmire al ofertei
Documentele de calificare, costau in:
- Copie dupa CUI
- Copie dupa certificatul constatator de la ORC, actualizat
- Fisa de informatii generale.
- Certificat fiscal privind datoriile fata de bugetul local
- Certificat privind datoriile fata de bugetul de stat.
- Se accepta, in lipsa certificatelor fiscale, o declaratie pe proprie raspundere cum ca ofertantul nu are datorii fata de cele doua bugete.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art nr. 164,165,167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
- Declaratie privind situaţia personală a operatorului economic
- declaratie privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani.
Oferta va contine:
a) documentele de calificare solicitate mai sus;
b) propunerea tehnica:- care se va elabora in conformitate cu cerintele tehnice mentionate mai sus. In acest scop propunerea tehnica va contine:
- o descriere cat mai detaliata a specificatiilor tehnice descrise mai sus;
- ofertantul îşi va asuma prin propunerea tehnică obligativitatea de a asigura calitatea produselor furnizate şi garanţia pentru fiecare produs
c) propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul unitar pe fiecare produs si pretul total in lei fara TVA. Pretul ofertei este considerat ferm exprimat, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Criteriul de atribuire - pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admisibile
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea
Data limita pentru depunerea ofertelor este 14.10.2016 ora 10:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 14.10.2016, ora 13.00, Piata Emanuil Gojdu nr 21 Oradea, la sediul autoritatii contractante.
Consilier achizitii publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Sectiunea Formulare