Nr inregistarre: 4278/19.04.2017
APROBAT
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE DE PARTICIPARE
privind achiziţionarea unui autoturism transport persoane de 8+1
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului “Furnizarea unui autoturism transport persoane de 8+1”
Valoarea totala estimata a achizitiei : 50.000 e lei fara tva
Codul CPV : 34100000-8 – autovehicule
Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor
Modul de finalizare a achizitiei directe : contract privind furnizarea a unui autoturism transport persoane 8+1
Modul de intocmire al ofertei
Documentele de calificare, costau in:
- Copie dupa CUI
- Copie dupa certificatul constatator de la ORC, actualizat
- Fisa de informatii generale.
- Certificat fiscal privind datoriile fata de bugetul local
- Certificat privind datoriile fata de bugetul de stat.
- Se accepta, in lipsa certificatelor fiscale, o declaratie pe proprie raspundere cum ca ofertantul nu are datorii fata de cele doua bugete.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art nr. 164,165,167
- Declaratie privind situaţia personală a operatorului economic
- declaratie privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani.
Oferta va contine:
a) documentele de calificare solicitate mai sus;
b) propunerea tehnica:- care se va elabora in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, in acest scop propunerea tehnica va contine:
- o descriere cat mai detaliata a specificatiilor tehnice continute in caietul de sarcini;
- ofertantul îşi va asuma prin propunerea tehnică obligativitatea de a asigura calitatea produselor furnizate şi garanţia pentru fiecare produs
c) - propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul total in lei fara TVA. Pretul ofertei este considerat ferm exprimat, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Criteriul de atribuire - pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admisibile
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea
Data limita pentru depunerea ofertelor este 28.04.2017 ora 10:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 28.04.2017, ora 12.00, Piata Emanuil Gojdu nr 21 Oradea, la sediul autoritatii contractante.
Consilier achizitii publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Caiet Sarcini
- Sectiunea Formulare