Nr inregistrare: 5604/17.05.2017
APROBAT
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE DE PARTICIPARE
Servicii de salubrizare pentru prestarea activitatii de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la SC Administratia Domeniului Public SA Oradea
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului “Salubrizare pentru prestarea activitatii de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la SC Administratia Domeniului Public SA Oradea”. Serviciile se impart astfel:
- Serviciul deratizare
- clădiri subunitati – 33.725mp
- terenurisubunitati – 199.257mp
- Serviciul dezinsectie
- cladiri subunitati - 33.725mp
- terenuri subunitati – 199.257mp
- Serviciul dezinfectie
- subunitati - 2.495,84mp
Valoarea estimata totala a achizitiei : 14.720 de lei fara tva
Codul CPV: 90923000-3 – servicii deratizare
90921000-9 – servicii de dezinsectie si de dezinfectie
Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor
Modul de finalizare a achizitiei directe: contract privind prestarea serviciului de salubrizare pentru prestarea activitatii de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la SC Administratia Domeniului Public SA Oradea.
Modul de intocmire al ofertei
Documentele de calificare, costau in:
- Copie dupa CUI
- Copie dupa certificatul constatator de la ORC, actualizat
- Fisa de informatii generale.
- Certificat fiscal privind datoriile fata de bugetul local
- Certificat privind datoriile fata de bugetul de stat.
- Se accepta, in lipsa certificatelor fiscale, o declaratie pe proprie raspundere cum ca ofertantul nu are datorii fata de cele doua bugete.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art nr. 164,165,167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
- Declaratie privind situaţia personală a operatorului economic
- declaratie privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani.
Oferta va contine:
a) documentele de calificare solicitate mai sus;
b) propunerea tehnica:- care se va elabora in conformitate cu cerintele tehnice mentionate in caietul de sarcini. In acest scop propunerea tehnica va contine:
- o descriere cat mai detaliata a specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
- ofertantul îşi va asuma prin propunerea tehnică obligativitatea de a asigura calitatea serviciului prestat
c) propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul unitar pe mp si pretul total in lei fara TVA. Pretul ofertei este considerat ferm exprimat, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Criteriul de atribuire - pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admisibile
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din Piata Emanuil Gojdu nr. 21 Oradea
Data limita pentru depunerea ofertelor este 25.05.2017 ora 10:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 25.05.2017, ora 12.00, Piata Emanuil Gojdu nr 21 Oradea, la sediul autoritatii contractante.
Consilier achizitii publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Caiet Sarcini DDD OCT 2017
- Sectiunea Formulare
- Anexe 2 si 3
- Anexa 4