Nr inregistrare: 11112/06.09.2017APROBAT
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE DE PARTICIPARE
privind furnizarea si montarea a 28 de chioscuri din PVC
Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului “furnizare si montare a 28 de chioscuri din PVC cu rolete din aluminiu la Piata Cetate din Oradea”. Caracteristicile tehnice sunt mentionate in caietul de sarcini anexa la aceasta invitatie:
Valoarea estimata a achizitiei : 4.000 lei fara tva/chiosc
112.000 lei fara tva/28 de chioscuri
Codul CPV : 44334000- 0 – profile
AB11 -2 - PVC
Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 zile de la data de depunere a ofertelor
Modul de finalizare a achizitiei directe: contract privind furnizare si montare a 28 de chioscuri din PVC la Piata Cetate.
Modul de intocmire al ofertei
Documentele de calificare, costau in:
- Copie dupa CUI
- Copie dupa certificatul constatator de la ORC, actualizat
- Fisa de informatii generale.
- Certificat fiscal privind datoriile fata de bugetul local
- Certificat privind datoriile fata de bugetul de stat.
- Se accepta, in lipsa certificatelor fiscale, o declaratie pe proprie raspundere cum ca ofertantul nu are datorii fata de cele doua bugete.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art nr. 164,165,167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
- Declaratie privind situaţia personală a operatorului economic
- declaratie privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani.
Oferta va contine:
a) documentele de calificare solicitate mai sus;
b) propunerea tehnica:- care se va elabora in conformitate cu cerintele tehnice din caietul de sarcini. In acest scop propunerea tehnica va contine:
- o descriere cat mai detaliata a specificatiilor tehnice descrise in caietul de sarcini;
- ofertantul îşi va asuma prin propunerea tehnică obligativitatea de a asigura calitatea produselor furnizate si montate
c) - propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul unitar pe fiecare produs si pretul total in lei fara TVA. Pretul ofertei este considerat ferm exprimat, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza
* Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
* Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor.
Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile.
Criteriul de atribuire - pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admisibile
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante de strada Gheorghe Dima nr. 5 Oradea
Data limita pentru depunerea ofertelor este 15.09.2017 ora 10:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 15.09.2017, ora 12.00, pe Strada Gheorghe Dima nr. 5, Oradea, la sediul autoritatii contractante.
Consilier achizitii publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Chioscuri Piata Cetate A si B
- Sectiunea Formulare