Consiliul de Administraţie al S.C. Administrația Domeniului Public S.A. Oradea anunţă demararea procedurii de recrutare pentru următoarea poziţie: Director General
S.C. Administraţia Domeniului Public S.A. Oradea s-a înfiinţat în 01.06.2011 şi are ca obiect principal de activitate ,,Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract”.
Societatea este, în proportie de 100%, deţinută de Municipiul Oradea. Pentru mai multe informaţii privind compania şi activităţile sale, vă rugăm accesați: http://www.adporadea.ro/.
Principalele atribuţii şi responsabilităţi ale Directorului General sunt:
- asigură managementul societății;
- reprezintă societatea în relațiile cu terții, încheie acte juridice, în numele și pe seama societății, conform legii, are drept de semnătură bancară și administrează conturile bancare ale societății;
- duce la îndeplinire obiectivele si criteriile de performanţă anuale stabilte în sarcina sa de către Consiliul de Administrație;
- aplică strategia și politicile de dezvoltare ale societății propuse Consiliului de Administrație și aprobate de AGA, respectând cerințele politicii integrate calitate-mediu-sănătate și securitatea ocupațională;
- angajează, promovează și concediază personalul salariat al societății, în condițiile legii.
Candidații pentru această poziție vor îndeplini următoarele condiții:
- Studii superioare de lungă durată, în domeniul managementului.
- Cel puţin 10 ani experiență în funcţii de conducere executivă sau administrare de companii publice având minimum 120 de salariați pe an.
- Cel puţin 10 exerciţii financiare încheiate cu profit pentru societăţile conduse/administrate în perioada de mandat.
- Cunoștințe de afaceri specifice societății.
- Experiență anterioară în domeniul administrării imobilelor pe bază de comision sau contract.
- Nu a fost inițiată si nici nu se află în desfășurare procedură de natură penală împotriva sa pentru fraudă sau evaziune fiscală și nu are cazier judiciar în acest sens.
- Experiență în implementarea a cel puțin 3 proiecte de investiții cu valoare minimă de 3 milioane de euro/proiect în ultimii 6 ani.
Candidaţii căutaţi vor avea următoarele competenţe: |
Criterii de selecţie: |
· Leadership · Muncă în echipă · Gândire strategică · Orientare pe rezultate.
|
· Îndeplinirea tuturor cerinţelor exprimate mai sus şi cele menţionate în OUG 109/2011 · Scrisoarea de intenţie (Oferta tehnică) · Cv-ul în format European · Rezultatele demonstrate în activitatea anterioară. |
Candidaţii vor depune, conform instrucţiunilor de mai jos, următoarele documente:
- Scrisoare de intenţie (maximum 2 pagini). Scrisoarea de intenţie va fi considerată oferta tehnică (conform OUG 109/2011) şi va conţine motivaţia candidatului pentru poziţia de Director General al S.C. Administrația Domeniului Public S.A. Oradea, obiectivele propuse pe perioada de mandat şi argumentarea alegerii sale pentru poziţia respectivă.
- Curriculum Vitae;
- Declaraţie pe proprie răspundere că aplicantul nu are cazier judiciar pentru fraudă sau evaziune fiscală;
- Declaraţie pe proprie răspundere prin care aplicantul va confirma că nu a fost iniţiată şi nici nu se află în desfășurare procedură de natură penală împotriva sa pentru fraudă sau evaziune fiscală.
Candidaţii trebuie să depună candidaturile până în data de 17.08.2017, ora 10, ora României. Documentele vor fi depuse în plic închis cu mențiunea: Aplicaţie pentru poziţia de Director General al S.C. Administrația Domeniului Public S.A. Oradea. Candidaturile vor fi depuse personal sau trimise prin poştă la adresa Oradea, str. Gheorghe Dima, nr.5. Plicurile ajunse după data şi ora menţionate nu vor fi luate în considerare. Candidaturile vor fi depuse în limba română.
Evaluarea dosarelor va avea loc în perioada 17.08.2021-20.08.2021. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic și vor participa la inverviu în data de 23.08.2021, ora 10, la adresa Oradea, Str. Gheorghe Dima, nr. 5.
Persoanele selectate vor fi invitate să prezinte dovezi de validitate a informaţiilor şi referinţe despre activitatea derulată.