Consiliul de Administraţie al S.C. Administratia Domeniului Public S.A. Oradea anunţă demararea procedurii de recrutare pentru următoarea poziţie: Director Tehnic
S.C. Administraţia Domeniului Public S.A. Oradea s-a înfiinţat în 01.06.2011 şi are ca obiect principal de activitate ,,Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract”.
Societatea este, în proportie de 100%, deţinută de Municipiul Oradea. Pentru mai multe informaţii privind compania şi activităţile sale, vă rugăm accesati: http://www.adporadea.ro/.
Principalele atribuţii şi responsabilităţi ale Directorului Tehnic sunt:
- coordonează și răspunde de activitățile legate de investiții, reparații, autorizări, întreținere, transport-mecanizare și punctele de lucru aflate în subordine
- răspunde pentru organizarea, controlul și evaluarea lucrărilor efectuate
- răspunde de utilizarea optimă a resurselor materiale, financiare, patrimoniale și umane alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite.
- planifică și răspunde de activitatea de execuție a lucrărilor în funcție de planul de lucrări stabilit, pentru a asigura realizarea integrală a indicatorilor cantitativi și calitativi stabiliți.
Candidații pentru această poziție vor îndeplini următoarele condiții:
- Studii superioare de lungă durată, în domeniul tehnic.
- Minim 15 ani de experiență în funcții de conducere în cadrul unor companii cu cifră de afaceri de minim 7 milioane de euro.
- Cel puţin 5 ani experiență în funcţii de conducere executivă sau administrare de companii care prestează servicii de utilitate publică având minim 300 de salariați pe an și cifră de afaceri anuală de minim 7 miloane de euro.
- Experiență anterioară în domeniul administrării/gestionării serviciilor de utilitate publică, clădirilor/spațiilor verzi, amenajării clădirilor, spațiilor sau alte domenii conexe.
- Nu a fost inițiată si nici nu se află în desfășurare procedură de natură penală împotriva sa pentru fraudă sau evaziune fiscală și nu are cazier judiciar în acest sens.
- Cunoștințe minime în domeniul financiar constituie avantaj.
Candidaţii căutaţi vor avea următoarele competenţe: |
Criterii de selecţie: |
· Leadership · Muncă în echipă · Gândire strategică · Orientare pe rezultate.
|
· Îndeplinirea tuturor cerinţelor exprimate mai sus şi cele menţionate în OUG 109/2011 · Scrisoarea de intenţie (Oferta tehnică) · Cv-ul în format European · Rezultatele demonstrate în activitatea anterioară. |
Candidaţii vor depune, conform instrucţiunilor de mai jos, următoarele documente:
- Scrisoare de intenţie (maximum 2 pagini). Scrisoarea de intenţie va fi considerată oferta tehnică (conform OUG 109/2011) şi va conţine motivaţia candidatului pentru poziţia de Director Tehnic al S.C. Administratia Domeniului Public S.A. Oradea, obiectivele propuse pe perioada de mandat şi argumentarea alegerii sale pentru poziţia respectivă.
- Curriculum Vitae;
- Declaraţie pe proprie răspundere că aplicantul nu are cazier judiciar pentru fraudă sau evaziune fiscală;
- Declaraţie pe proprie răspundere prin care aplicantul va confirma că nu a fost iniţiată şi nici nu se află în desfăsurare procedură de natură penală împotriva sa pentru fraudă sau evaziune fiscală;
Candidaţii trebuie să depună candidaturile până în data de 18.02.2022, ora 10, ora României. Documentele vor fi depuse în plic închis cu mențiunea: Aplicaţie pentru poziţia de Director Tehnic al S.C. Administratia Domeniului Public S.A. Oradea. Candidaturile vor fi depuse personal sau trimise prin poştă la adresa Oradea, str. Gheorghe Dima, nr.5. Plicurile ajunse după data şi ora menţionate nu vor fi luate în considerare. Candidaturile vor fi depuse în limba română.
Evaluarea dosarelor va avea loc în perioada 21-22.02.2022.
Persoanele selectate vor fi contactate telefonic și vor participa la inverviu în data de 23.02.2022 la sediul societății din str. Gheorghe Dima, nr.5, Oradea.
Persoanele selectate vor fi invitate să prezinte dovezi de validitate a informaţiilor şi referinţe despre activitatea derulată.