Nr. inregistrare: 10080/06.09.2016
APROBAT
Director general
Andrica Liviu
INVITATIE DE PARTICIPARE
Prin prezenta, vă invitam să participaţi la procedura de achiziţie directă a contractului privind “Achizitionarea a 2 tractoare cu cabina si 2 remorci monoax pentru Cimitirul Municipal Oradea”.
Valoarea estimata a achizitiei: 110.000 de lei fara tva. Valoarea estimata pentru un tractor cu cabina este de 45.000 de lei fara tva, iar valoarea estimata pentru o remorca monoax este de 10.000 de lei fara tva.
Codul CPV: 34100000 - autovehicule
Sursa de finanţare: .bugetul SC ADP SA Oradea
Perioada de valabilitate a ofertelor: .40 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Obiectul achizitiei directe: achizitia a 2 tractoare cu cabina si a 2 remorci monoax pentru Cimitirul Municipal din Oradea
Modul de finalizare a achizitiei directe: incheierea unui contract de achizitie publica
Documentele de calificare solicitate
- Se vor prezenta urmatoarele documente:
- 1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului” (conform formularului anexat in documentatie- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 164, 165 si 167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cui) de pe langa Tribunalele Teritoriale sau Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lângă tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor – 30 zile din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei.
Forma de prezentare - certificatul de inregistrare se va prezenta în copie lizibilă stampilata, semnata de către reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul";
- Fisa de informatii generale – (Formular nr. 2-INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (……………).
- Experienta similara - Declaraţie privind lista principalelor materiale similare furnizate în ultimii 3 ani ( 2013,2014,2015) (Formular nr. D anexat) – din care sa rezulte furnizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract, insotita de copia xerox a respectivului contract.
Oferta va contine:
- documentele de calificare solicitate mai sus;
- propunerea tehnica:- care se va elabora in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, in acest scop propunerea tehnica va contine:
- o descriere cat mai detaliata a specificatiilor tehnice continute de caietul de sarcini;
- propunerea financiara - se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta anexat, si va contine pretul total in lei fara TVA, completandu-se tabelul anexat caietului de sarcini. Propunerea financiara va cuprinde pe langa Formularul de Oferta si un centralizator (tabel) întocmit de ofertant, care va contine detalierea pretului total al ofertei.
Pretul total al ofertei va fi exprimat ferm, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului.
* NU se acceptă asocieri, subcontractari sau angajamente ferme de sustinere din partea unui tert.
* NU se accepta oferte alternative la oferta de baza
* NU se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise.
*Se solicita prezentarea tuturor documentelor solicitate in documentatie pana la data limita de depunere a ofertelor.
Modul de intocmire a ofertei
Documentele de calificare impreuna cu propunerea tehnica si financiara se intocmesc intr-un singur exemplar si se introduc fiecare in plicuri separate marcate corespunzator. Cele 2 plicuri se introduc intr-un plic exterior, inchis si netransparent .
Plicul exterior trebuie sa fie marcat cu:
- denumirea si adresa autoritatii contractante,
denumirea obiectului achizitiei directe pentru care s-a depus oferta („Oferta privind achizitia directa ………………………” )
- denumirea si adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei intarziate nedeschisa
- precum si cu inscriptia: A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE 09.09.2016, ORA 12,00
- Plicului exterior i se vor atasa, intr-o folie de plastic transparenta, documentele care insotesc oferta dupa cum urmeaza :
1 scrisoarea de inaintare ( Formularul 2B*)
Criteriul de atribuire: - pretul total cel mai scazut , dintre ofertele declarate admisibile.
Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante: Piaţa Emanuil Gojdu nr. 21, Oradea, judeţul Bihor
Data limită pentru depunerea ofertei: 09.09.2016 ora 10:00
Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 09.09.2016 ora 12:00 la sediul SC ADP SA Oradea.
Formularele pe site-ul www.adporadea.ro.
Consilier Achiziţii Publice
Alexandru Florin
- Documentație privind participarea la achiziție:
- Caiet de sarcini
- Sectiunea Formulare